Pirmiausia reikėtų apibrėžti kas tai yra strategija. Strategija – būtina priemonė, leidžianti įmonei reaguoti ir įvertinti aplinkos pokyčius bei su jais susitvarkyti. Norint įmonei išlikti, sėkmingai plėtoti veiklą ir įvertinti sparčius bei sudėtingus pokyčius, su kuriais ji susiduria kasdienėje veikloje, būtinas strateginis planavimas. Jeigu įmonė nori sėkmingai parduoti savo produkciją, ji turi pasirinkti teisingą pardavimo strategiją.
Strategiją galima būtų apibrėžti kaip perspektyvinį įmonės ateities pardavimų veiklos modelį. Dar senovės išminčiai teigė, kad „mūšis laimimas gerokai anksčiau prieš jo pradžią – jis laimimas karvedžių galvose“.
Šiandien galima sakyti, kad šiuolaikiniai karvedžiai – tai strateginių rinkodaros sprendimų priėmėjai, o mūšis – tai konkurencinė kova, norint kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius, kovos laukas – tai kiekvieno vartotojo sprendimų priėmimo lopinėliai smegenyse.
Tikslas – išanalizuoti kokios pardavimo strategijos yra taikomos įmonėse.
4. Išanalizuoti pardavimo organizavimą..
Metodas- mokslinės teorinės literatūros analizė.
1. PARDAVIMO PROGRAMOS PARENGIMAS
Pardavimo programa – tai bendrų ir asortimentinių prekės gamybos ir pardavimo apimčių bei terminų nustatymas. Pardavimo programos sudarymo tikslumas ir operatyvumas priklauso nuo rinkos analizės duomenų aiškumo ir nuo jų pateikimo laiku.
Pardavimo programa sudaroma atsižvelgiant į įmonės strategiją rinkoje, kiekviena įmonė turi sukūrusi savo strategiją, į kurią reikia atsižvelgti, rengiant pardavimo programą vienai prekei ar visai prekių linijai. Siekiant padidinti pardavimo apimtį ir pelningumą, įmonėse naudotinos trys strategijos:
1) intensyvaus augimo strategija, kai stengiamasi užimti kuo didesnę tos
pačios rinkos dalį (įsiskverbimas į rinką), arba plečiama prekės pardavimo
rinka ir didinamas jo rėmimo tinklas (rinkos plėtimas);
2) diversifikacinio augimo strategija, tinkama tada, kai įmonė jau yra
užpildžiusi vienos prekės ar visos prekių linijos rinką tiek, kad dėti daugiau
pastangų ir lėšų, bandant dar labiau užimti rinką, jau neapsimoka. Šis taškas
priklauso nuo konkurentų aktyvumo rinkoje ir pramonės šakos plėtros tempų.
Tokioje situacijoje įmonė priima labai svarbų sprendimą plėstis, žengiant į kitas veiklos sritis. Dažnai įmonė plečiasi, pasitelkdama savo jau sukurtas ir išbandytas stipriąsias puses (pardavimo tinklą, kanalų struktūrą, rėmimo strategiją, technologinę įrangą, inovacinį potencialą);
3) vertikalios...
Šį darbą sudaro 4999 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!