Referatai

Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas

10   (2 atsiliepimai)
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 1 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 2 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 3 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 4 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 5 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 6 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 7 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 8 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 9 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 10 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 11 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 12 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 13 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 14 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 15 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 16 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 17 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 18 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 19 puslapis
Verslo organizavimo praktikos savarankiškas darbas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pirmiausia reikėtų apibrėžti kas tai yra strategija. Strategija – būtina priemonė, leidžianti įmonei reaguoti ir įvertinti aplinkos pokyčius bei su jais susitvarkyti. Norint įmonei išlikti, sėkmingai plėtoti veiklą ir įvertinti sparčius bei sudėtingus pokyčius, su kuriais ji susiduria kasdienėje veikloje, būtinas strateginis planavimas. Jeigu įmonė nori sėkmingai parduoti savo produkciją, ji turi pasirinkti teisingą pardavimo strategiją.
Strategiją galima būtų apibrėžti kaip perspektyvinį įmonės ateities pardavimų veiklos modelį. Dar senovės išminčiai teigė, kad „mūšis laimimas gerokai anksčiau prieš jo pradžią – jis laimimas karvedžių galvose“.
Šiandien galima sakyti, kad šiuolaikiniai karvedžiai – tai strateginių rinkodaros sprendimų priėmėjai, o mūšis – tai konkurencinė kova, norint kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius, kovos laukas – tai kiekvieno vartotojo sprendimų priėmimo lopinėliai smegenyse.
Tikslas – išanalizuoti kokios pardavimo strategijos yra taikomos įmonėse.
4. Išanalizuoti pardavimo organizavimą..
Metodas- mokslinės teorinės literatūros analizė.
1. PARDAVIMO PROGRAMOS PARENGIMAS
Pardavimo programa – tai bendrų ir asortimentinių prekės gamybos ir pardavimo apimčių bei terminų nustatymas. Pardavimo programos sudarymo tikslumas ir operatyvumas priklauso nuo rinkos analizės duomenų aiškumo ir nuo jų pateikimo laiku.
Pardavimo programa sudaroma atsižvelgiant į įmonės strategiją rinkoje, kiekviena įmonė turi sukūrusi savo strategiją, į kurią reikia atsižvelgti, rengiant pardavimo programą vienai prekei ar visai prekių linijai. Siekiant padidinti pardavimo apimtį ir pelningumą, įmonėse naudotinos trys strategijos:
1) intensyvaus augimo strategija, kai stengiamasi užimti kuo didesnę tos
pačios rinkos dalį (įsiskverbimas į rinką), arba plečiama prekės pardavimo
rinka ir didinamas jo rėmimo tinklas (rinkos plėtimas);
2) diversifikacinio augimo strategija, tinkama tada, kai įmonė jau yra
užpildžiusi vienos prekės ar visos prekių linijos rinką tiek, kad dėti daugiau
pastangų ir lėšų, bandant dar labiau užimti rinką, jau neapsimoka. Šis taškas
priklauso nuo konkurentų aktyvumo rinkoje ir pramonės šakos plėtros tempų.
Tokioje situacijoje įmonė priima labai svarbų sprendimą plėstis, žengiant į kitas veiklos sritis. Dažnai įmonė plečiasi, pasitelkdama savo jau sukurtas ir išbandytas stipriąsias puses (pardavimo tinklą, kanalų struktūrą, rėmimo strategiją, technologinę įrangą, inovacinį potencialą);
3) vertikalios...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4999 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. PARDAVIMO PROGRAMOS PARENGIMAS 4
  • 2. PARDAVIMO STRATEGIJOS PASIRINKIMAS IR TAIKYMAS 6
  • 2.1 Pardavimo strategijos pasirinkimas 6
  • 2.2 Pardavimo strategijos taikymas 9
  • 3. PREKIŲ PASKIRSTYMAS 14
  • 4. PARDAVIMO ORGANIZAVIMAS 18
  • IŠVADOS 21
  • LITERATŪRA 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (4999 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 22 psl., (4999 ž.)
  • Word failas 174 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt