Referatai

„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton)

10   (3 atsiliepimai)
„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton) 1 puslapis
„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton) 2 puslapis
„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton) 3 puslapis
„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton) 4 puslapis
„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton) 5 puslapis
„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton) 6 puslapis
„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton) 7 puslapis
„Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas (Phyton) 8 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 „Vaskiči“ žaidimo kūrimo aprašas 1. Įvadas Turbūt visi žinome žaidimą „Vaskiči“ bei jo taisykles. Galbūt netgi žinote dirbtinio intelekto (Artificial Intelligence) perspektyvas – toks ir yra tikslas šios paprastos programos. Tai yra bazinis demonstravimas sparčiai augančios srities, be paprastų užduočių nebūtų sukurtos pasaulį keičiančios inovacijos kaip savarankiškai važiuojantis automobilis (Tesla) arba į klausimus atsakantys robotai (Amazon Echo), (Siri). Tikslas su uždaviniais Tikslas – sukurti „Vaskiči“ žaidimą naudojant Python programavimo kalbą. Uždaviniai: 1. Atsisiųsti ir įsiinstaliuoti „Microsoft Visual Studio“. 2. Įsidiegti Python 3.9.0 versiją. 3. Parašyti žaidimo kodą. 2. Pasiruošimas projekto kūrimui Atsidarykime Visual Studio programą ir sukurkime tuščią projektą paspausdami „Create a new project“. [2] Pav. 1 naujo projekto sukūrimas Toliau pasirinkime „Python Application“, nes mes kursime kodą Python programavimo kalba. [1] Pav. 2 python kalbos pasirinkimas Parinkime lokaciją, kurioje išsaugosime projektą bei parinkime jam pavadinimą. Pav. 3 lokacijos bei pavadinimo parinkimas Štai kaip atrodo naujai sukurtas .py projektas. Pav. 4 tuščias VS lapas 3. Projekto kūrimas Pradedame rašyti žaidimo kodą: [3] from random import randint Ši pirmoji eilutė implementuoja „Mersenne Twister“ atsitiktinių skaičių generatorių ir iš jos ištraukia „randint“ boundą. Po pirmosios eilutės reikia parašyti galimus pasirinkimus, t.y. ką žaidėjas galės rašyti į atidarytą programą. Sistema – mūsų kompiuteris, taipogi renkasi vieną iš trijų pasirinkimų. Zaidejas = false sustabdo programą nuo išsijungimo po kiekvieno parašyto pasirinkimo. Pav. 5. 2-4 eilutė Parašykime reakciją į tai, kai žaidėjas pasirenka tą patį ką ir sistema. Pav. 6. 5-8 eilutė Parašykime visas reakcijas į žaidėjo pasirinkimus. Pav. 7. 9-24 eilutė Paaiškinimas: 9 eil. “elif zaidejas == "Sulinys"“: - žaidėjas pasirinko ‚ginklą‘. 10 eil. “if sistema == "Popierius"“: - jeigu sistema pasirenka popierių. 11 eil. “print("O ne! Pralaimejai.", sistema, "uzdengia sulini..") “ – sistema, pasirinkus popierių, uždengia šulinį. 12 eil. “else“: - jeigu sistema nepasirenka popieriaus, ji galėjo pasirinkti likusius du variantus. 13 eil. “print("Sveikinimai, laimejai! I sulini ikrito zirkles!") “ – jeigu visgi sistema pasirinko žirkles, parašomas sveikinimas. Tas pats kartojasi 14-23 eilutėse (pav. 7). Paskutinės dvi eilutės kodo gale atsakingos už sklandžios programos veikimą. Pav. 8 paskutinės kodo eilutės 26 eil. “zaidejas = False“ – be šios eilutės programa užsidarytų po pačio pirmojo žaidimo. 27 eil. „sistema = pasirinkimai[randint(0,2)]“ – be šios eilutės, sistema visada pasirinktų tą patį variantą. Pav. 9 jeigu nebūtų 26 eilutės, programa išsijungtų po pirmo žaidimo. Pav. 10 jeigu nebūtų 27 eilutės, programa pasirinktų vis tą patį variantą. Pav. 11 veikiantis žaidimas. 4. Išvados Šiuo metu ypač palanku kurti įvairias sistemas susijusias su dirbtiniu intelektu. Be problemų įdiegta „Microsoft Visual studio“ programa, taipogi į ją implementuota Python 3.9.0 versija. Buvo sėkmingai sukurta programa šia programavimo kalba. Žaidėjas šiame žaidime, kaip ir realiame gyvenime turi 1/3 šansą laimėti prieš savo priešininką. Programa veikia sklandžiai, be problemų. 5. Šaltiniai 1. Python, Release Python 3.9.0 | Python.org [online] Available at:

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 551 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas 3
  • 2. Tikslas su uždaviniais 3
  • 3. Pasiruošimas projekto kūrimui 4
  • 4. Projekto kūrimas 7
  • 5. Išvados 9
  • 6. Šaltiniai 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
10 psl., (551 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 10 psl., (551 ž.)
  • Word failas 276 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt