Kursinis darbas apie vairo mechanizmus ir ju veikimo principus
• Pasuka automobilio ratus norima kryptimi bet kokiu kampu. Pasukimo kampas turi užtikrinti saugią važiavimo trajektoriją.
• Atlikus posūkį, vairuojamieji ratai, neveikiami pašalinės jėgos, privalo grįžti į neutralią padėtį.
• Važiavimo, stabdymo, posūkio ir judėjimo iš vietos poveikio jėgos neturi įtakos važiavimo stabilumui ir saugumui. Automobilis turi būti lengvai valdomas, nesukelti vairuotojui nuovargio ir pasižymėti stabilumu bei dinamiškumu. Vairuotojo darbo vieta yra automobilio kabinoje arba salone, todėl reikia užtikrinti komfortą vairuojant, siekti, kad automobilio vairavimas nebūtu alinantis ir varginantis. Todėl automobilio vairavimo sistema (vairas), turi būti paprasta, tobula ir patikima važiuojant bet kokia kelio danga.
1. Turi tūrėti didelį n.k, perduodant sukimo momentą nuo vairo rato vairuojamiesiems ratams, bei mažesnį n.k, perduodant ratų reakcijos jėgas į vairo ratą.
2. Turi turėti kuo mažesnį laisvumą bei galimybę reguliuoti laisvumą.
3. Turi užtikrinti nustatytą perdavimo skaičiaus charakteristiką.
4. Avarijos atveju vairo mechanizmas negali būti vairuotojo traumos priežastimi.
Objektas: AUDI A6 2,0 TDI 2005m. vairo machanizmas
Darbo tikslas:
Parengti AUDI A6 2,0 TDI 2005m. automobilio TP ir ER technologijas ir jų organizavimą.
Darbo uždaviniai:
• Išnagrinėti mazgo konstrukcinius elementus ir eksploatacines sąlygas, apskaičiuoti jų patikimumą
• AUDI A6 vairo mechanizmo techninė priežiūra, gedimo suradimo schemos sudarymas.
• TP ir ER įrangos ir įrankių parinkimas
• TP ir ER technologinių kortelių sudarymas.
1. ANALITINĖ DALIS
1.1 Nagrinėjamo mazgo konstrukcinių elementų ir eksploatacinių sąlygų analizė. Gedimų tikimybė.
1.1.1 Gedimų priežastys ir gedimų dažnis
AUDI A6 vairo mechanizmą sudaro :
• Vairavimo mechanizmas;
• Vairas;
• Vairo stiprintuvo skysčio išsiplėtimo bakelis;
• Vairo reduktorius;
• Žemo slėgio žarnelė;
• Vairo stiprintuvo siurblys;
• Aukšto slėgio žarnelė;
• Kairė traukė;
• Kairės traukės antgalis;
• Kairės traukės apsaugine guma;
• Dešinė traukė;
• Dešinės traukės antgalis;
• Dešinės traukės apsauginė guma.
1.1.2 Vairavimo mechanizmas
Automobilio vairavimo mechanizmo įrangos sistema, arba vairas, yra atsakingas automobilio mechanizmas. Automobiliui važiuojant, vairavimo mechanizmas turi veikti idealiai ir tiksliai, be jokių sutrikimų. Vairavimo mechanizmas atlieka šias funkcijas:
• Pasuka automobilio ratus norima kryptimi bet kokiu kampu. Pasukimo kampas turi užtikrinti saugią važiavimo trajektoriją.
• Atlikus posūkį, vairuojamieji...
Šį darbą sudaro 5020 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!