10-oje klasėje moksleiviai mokosi anglų kalbos devintus metus. Ankstyvasis anglų kalbos mokymas(is) buvo pradėtas 2-oje klasėje, o nuo 4-os klasės buvo tęsiamas pagilintas anglų kalbos mokymasis. 10-oje klasėje mokiniai mokosi pagal pagilintą anglų kalbos kursą 7-us metus. Kalbai mokytis skiriamos 3 valandos per savaitę. Per mokslo metus – 96 anglų kalbos pamokos.
Anglų kalbos mokymas(is) 10-oje klasėje – mokiniams būtinų kultūrinės ir kalbinės komunikacijos gebėjimų gilesnis ugdymas. Mokiniai toliau mokosi naudotis gramatikos žinynais bei žodynais, pažinti ir įvaldyti kalbos struktūros dėsningumus, sisteminti informaciją, įgyti išsamesnį supratimą apie kalbos funkcionavimą.
Kalbos mokymasis glaudžiai siejamas su įvairių šalių kultūriniu palikimu, istorijos, geografijos, gamtos, politikos, meno, sporto ir kitomis gyvenimo sritimis, taip pat ugdomas pasitikėjimas savimi ir noras bendrauti su kitais.
Ugdyti užsienio kalbos komunikacinę ir tarpkultūrinę kompetenciją, teikiančią galimybę vartoti kalbą įvairiose asmeninio gyvenimo ir kai kuriose viešojo gyvenimo situacijose; ugdyti asmenines ir socialines vertybines nuostatas, atvirumą pasaulio bendruomenei, toleranciją, kūrybingumą ir saviraiškos užsienio kalba gebėjimus (pagal Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosiose programose (BP) numatytas kalbos vartojimo temas ir situacijas).
2. Uždaviniai
• Ugdyti sakytinio teksto supratimo gebėjimus klausantis aprašomojo ir mišriojo tipo tekstų, kuriuose yra samprotavimo elementų – pasakojimų.
• Ugdyti rašytinio teksto supratimo gebėjimus skaitant sudėtingesnės sandaros informuojamojo, pasakojamojo, aprašomojo ir mišriojo tipo tekstus, kuriuose yra samprotavimo elementų.
• Ugdyti gebėjimą kalbėti monologu, apibūdinti, išsakyti nuomonę, inicijuoti ir palaikyti oficialų ir neoficialų pokalbį.
• Ugdyti rašytinio teksto kūrimo gebėjimus:
i. pasakoti įvykius įvairių tipų laiškuose;
ii. rašyti skundą, prašymą;
iii. apibūdinti daiktą ar įvykį;
iv. parašyti samprotaujamojo tipo rašinį;
v. parašyti teksto santrauką;
vi. trumpai išdėstyti paragrafą.
• Ugdyti lingvistinę kompetenciją, būtiną komunikuoti (B2 lygiu);
• Ugdyti gebėjimus naudotis informacinėmis technologijomis ieškant informacijos ir bendraujant užsienio kalba.
3. Mokymo ir mokymosi turinys
3.1. Temos/potemės pagal BP
• Žmogus ir aplinka. Ekologija.
• Kultūra, menas.
• Paslaugos, aptarnavimas.
• Visuomenė ir valstybė.
• Jaunimo gyvenimas.
• Kelionės.
3.2. Ugdytinos nuostatos
• Nusiteikti suprasti kitokį gyvenimo būdą rengiantis gyventi daugiataučiame pasaulyje.
• Nusiteikti plėtoti kultūrinę savimonę.
• Nusiteikti bendrauti su...
Šį darbą sudaro 3802 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!