Pristatymai

UML pagrindai

10   (1 atsiliepimai)
UML pagrindai 1 puslapis
UML pagrindai 2 puslapis
UML pagrindai 3 puslapis
UML pagrindai 4 puslapis
UML pagrindai 5 puslapis
UML pagrindai 6 puslapis
UML pagrindai 7 puslapis
UML pagrindai 8 puslapis
UML pagrindai 9 puslapis
UML pagrindai 10 puslapis
UML pagrindai 11 puslapis
UML pagrindai 12 puslapis
UML pagrindai 13 puslapis
UML pagrindai 14 puslapis
UML pagrindai 15 puslapis
UML pagrindai 16 puslapis
UML pagrindai 17 puslapis
UML pagrindai 18 puslapis
UML pagrindai 19 puslapis
UML pagrindai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

UML pagrindai • Įvadas, • elgsenos modeliavimas UML • PĮ projektavimo metodika ir priemonės • Sukurta OMG (www.uml.org) • Leidžia aprašyti kuriamą sistemą (ar jos dalį) norimame abstrakcijos lygyje UML privalumai • Kuriama sistema yra profesionaliai suprojektuojama ir dokumentuojama dar prieš realizaciją. Tiksliai žinoma ką reikia pasiekti. • Kadangi sistema pradžioje suprojektuojama, galima nustatyti, kurios vietos bus perpanaudotos – mažėja kūrimo kaina. • Lengva nustatyti projektavimo klaidas. • Geras sistemos projektas užtikrina teisingą ir efektyvų realizavimą – mažėja kūrimo kaina. • UML leidžia aprašyti sistemą norimu detalumu ir norimais pjūviais.  • Atlikti sistemos modifikacijas yra žymiai lengviau turint sistemos UML dokumentaciją – mažėja palaikymo kaina. • UML leidžia kitiems kūrėjams greitai suvokti jūsų sistemą. Tai visuotinai pripažintas standartas. Spartus sistemų kūrimas (angl. Rapid Development) • Efektyvesnis ir greitesnis nei tradicinis “krioklio” metodas. • Susideda iš: ◦ Reikalavimų išgavimas; ◦ Analizė; ◦ Projektavimas; ◦ Kūrimas; ◦ Diegimas. Reikalavimų išgavimas • Ko iš mūsų nori užsakovas??? • Verslo procesų identifikavimas: ◦ Scenarijų diagramos (angl. activity) • Dalykinės srities analizė: ◦ Aukšto lygio klasių diagrama • Sąveikaujančių sistemų išskyrimas: ◦ Realizacijos (angl. deployment) • Rezultatų pristatymas užsakovui Analizė • Vartojimo atvejų identifikavimas: ◦ Vartojimo atvejų diagrama (-os) (angl. use case) • Vartojimo atvejai detalizuojami: ◦ Veiksmų sekų aprašymai • Detalizuojamos klasių diagramos: ◦ Detalizuota klasių diagrama • Analizuojamos sistemos galimos būsenos: ◦ Būsenų diagrama (angl. state) • Nustatomos objektų tarpusavio sąveikos: ◦ Sekų ir bendradarbiavimo diagramos (angl. sequence, collaboration) • Analizuojama sąveika su kitomis sistemomis: ◦ Detali realizacijos diagrama (angl. deployment) Projektavimas • Objektų diagramų kūrimas ir detalizavimas: ◦ Scenarijų diagramos (angl. activity) • Komponentų diagramų kūrimas • Diegimo (angl. deployment) plano sudarymas • Vartotojo sąsajos projektavimas ir prototipai • Testų kūrimas • Dokumentacijos kūrimas: ◦ Dokumentacijos struktūros sudarymas Kūrimas • Kodo rašymas • Kodo testavimas • Vartotojo sąsajų kūrimas ir testavimas • Pilna sistemos dokumentacija Diegimas • Sistemos atstatymo plano sudarymas • Sistemos įdiegimas aparatūrinėje įrangoje • Integruotos sistemos testavimas • Šventimas  ... arba ne  UML komponentai • UML susideda iš įvairių grafinių elementų apjungiamų į diagramas. • UML yra kalba, todėl egzistuoja griežtos grafinių elementų panaudojimo taisyklės. • Diagramų tikslas – įvairiais pjūviais aprašyti kuriamą sistemą, t.y. sudaryti sistemos modelį. • UML modelis aprašo ką sistema turi daryti, bet jis nepasako kaip realizuoti tą sistemą. UML diagramų tipai (visi) UML diagramų tipai (1) • Klasių diagramos (angl. class): ◦ Skirsto daiktus į kategorijas. Klasė aprašo daiktų grupę, kurie turi panašius atributus ir vienodą elgseną. • Sekų (angl. sequence) diagramos: ◦ Aprašo objektų sąveiką laike. • Vartojimo (panaudos) atvejų (angl. usecase) diagramos: ◦ Aprašo sistemos elgseną iš vartotojo pozicijų. • Veiklos arba Scenarijų (angl. activity) diagramos: ◦ Aprašo veiksmų sekas. UML diagramų tipai (2) • Būsenų (angl. state) diagramos: ◦ Nusako objektų būsenas ir jų pasikeitimus laike. • Bendradarbiavimo (komunikavimo) (angl. collaboration, communication) diagramos: ◦ Aprašo objektų sąveiką. • Realizacijos (angl. component, deployment) diagramos: ◦ Nusako sistemos komponentus ir parodo fizinę sistemos struktūrą. UML modeliavimo ir sistemų kūrimo priemonės • Mokamos (turi Trial versijas): ◦ MagicDraw (https://www.magicdraw.com/) ◦ Enterprise Architect (http://www.sparxsystems.com/) ◦ IBM Rational Software Architect (http://www.ibm.com/developerworks/downloads/r/architect/) ◦ Microsoft Visio ◦ ir begalė kitų  • Nemokamos: ◦ ArgoUML (http://argouml.tigris.org/) ◦ Visual Paradigm (Community Edition) (http://www.visual-paradigm.com/) ◦ Umbrello UML Modeller (http://uml.sourceforge.net/) ir kt. Vartojimo atvejų diagramos • Aprašo sistemos funkcionalumą • Esminiai elementai: ◦ Aktoriai (angl. Actor) ◦ Vartojimo atvejai (angl. Usecase) ◦ Ryšiai (angl. Relationships) ◦ Sistemos ribos (angl. System boundary) Aktoriai • Aktoriai aprašo sistemos vartotojus • Kiekvienas aktorius aprašo skirtingą vartotojo rolę (o ne konkretų vartotoją!) ◦ pvz. administratorius, galutinis vartotojas ir pan. • Žymima: Vartojimo atvejis • Aprašo vieną vartotojui matomą sistemos funkciją • Vykdant pasiekiamas konkretus vartotojo iškeltas tikslas Detalus vartojimo atvejo aprašymas • Grafinė sąsaja: • • Panaudojimo atvejis • UC202 • Taisyklės pašalinimas iš panaudojimo atvejo • Aprašymas • Tinklo valdytojas iškviečia panaudojimo atvejį atitinkančio grafinės sąsajos komponento kontekstinį meniu, kuriame pasirenka taisyklių pašalinimo punktą. Dialoginiame lange iš panaudojimo atvejo pašalinamos pasirinktos priskirtos taisyklės. • Aktoriai • Administratorius • Prieš-sąlyga • Panaudojimo atvejui turi būti priskirta nors viena taisyklė. • Po-sąlyga • Pasirinktos taisyklės pašalinamos iš konkretaus panaudojimo atvejo. Panaudojimo atvejo metu vykdant konkrečias DIM užklausas, pašalintos taisyklės nebebus tikrinamos, nors ir liks saugomos duomenų bazėje. Vartojimo atvejų modelis • Inicijuojantis (angl. initiating) aktorius yra kairėje vartojimo atvejo pusėje, o priimantis (angl. receiving) aktorius yra dešinėje pusėje. Vartojimo atvejų diagramos pavyzdys • Aktorius • Asociacija • Vartojimo atvejis Kardinalumai Quake II vartojimo atvejų diagrama Ryšiai • > • > • Aktorių hierarchija > • Naudojamas nurodyti, kad atliekant vieną vartojimo atvejį, būtinai atliekamas ir kitas. > • Naudojamas nurodyti, kad atliekant vieną vartojimo atvejį, esant tam tikrai sąlygai, atliekamas ir kitas. Aktorių hierarchija Veiklos arba Scenarijų diagramos • Verslo procesų aprašymui • Vartojimo atvejų detalizacijai: ◦ Kiekvieną vartojimo atvejį detalizuoja viena scenarijų diagrama. • Būsenų diagramos plėtinys: ◦ Būsenų diagrama išryškina būsenas ir parodo veiklas kaip perėjimus tarp būsenų. Veiklos diagramos labiau koncentruojasi į pačias veiklas. Elementai • Veiksmų būsenos – aprašo sistemoje atliekamus veiksmus. • Perėjimas – jungia dvi veiksmų būsenas, atvaizduoja vykdymo eigą. • Išsišakojimas (angl. branch) • Sinchronizavimas: ◦ Išlygiagretinimas (angl. fork) ◦ Apjungimas (angl. join) • Objektai • Signalai Veiklos diagramos modelis • Pradžia (start) • Išlygiagretinimas (fork) • Išsišakojimas (branch) • Apjungimas (merge) • Apjungimas (join) • Pabaiga (end) Veiklos diagramos pavyzdys Išsišakojimas ir apjungimas • Skirtas alternatyvioms veiksmų šakoms aprašyti. • Nurodomos sąlygos, kurioms esant atliekama viena arba kita veiksmų seka. Išlygiagretinimas ir sinchronizavimas • Skirtas lygiagrečioms veiksmų šakoms aprašyti (lygiagretiems procesams). Objektai • Veiklos metu gali būti sukurti objektai (veiklos produktai), kurie naudojami kitose veiklose. • Duomenys, kurie “keliauja” per veiklas. Signalai • Atliekant veiksmų sekas galima išsiųsti signalą išoriniams procesams (objektams). • Gautas signalas naudojamas veiksmo inicializacijai. Detali veiklos diagrama

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 945 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
35 psl., (945 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų pristatymas
  • 35 psl., (945 ž.)
  • Skaidrės 480 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt