Suprojektuoti pasirinktą sistemą, pasinaudojant UML kalba. Būtina parengti keturias UML diagramas: vartojimo atvejų (angl. use-case), klasių (angl. class), sekų (angl. sequence) bei veiklos (angl. activity).
Mano pasirinkta sistema atitinka bakalaurinio darbo temą – „Gamybos valdymo sistema“.
Paaiškinimas - šioje klasių diagramoje yra trys klasės. Klasėje „vartotojo sąsaja“ identifikuojasi vartotojas, atvaizduojamas sudarytas mechanizmų sąrašas. Norint sudaryti mechanizmų sąrašą ir sėkmingai identifikuotis, duomenys imami iš „DB.Manager“ klasės, tuomet sudarytas sąrašas siunčiamas i dar vieną klasę „Severis“. Pastarojoje klasėje duomenys apdorojami ir perduodami atgal į vartotojo sąsają.
Paaiškinimas - šioje sequence diagramoje yra 4 objektai t.y: klientas, vartotojo sąsaja, DB manager, serveris. Laiko atžvilgiu pirmiausia vykdomas veiksmas - mygtuko paspaudimas (sėkmingai identifikacijai patvirtinti), tuomet yra įvedinėjami duomenys t.y sudaromas mechanizmų sąrašas. Duomenys imami iš DB manager. Suvesti duomenys siunčiami...
Šį darbą sudaro 271 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!