• Sąvoka “ugdymo tikslas” pažymi tam tikrą situaciją (būvį), kurios ugdymo metu siekia jo dalyviai. Dažniausiai tai yra tam tikros ugdytinio psichinės ir fizinės dispozicijos, nulemiančios jo elgseną.
Tikslas – norimas rezultatas, siekis, ketinimas. Tikslų parinkimas – pirmasis ugdymo žingsnis.
• Tikslas – norimas rezultatas, siekis, ketinimas. Tikslų parinkimas – pirmasis ugdymo žingsnis.
Ugdytiniams laipsniškai suvokiant ugdymo tikslus, jie tampa ir saviugdos tikslais.
• Ugdytiniams laipsniškai suvokiant ugdymo tikslus, jie tampa ir saviugdos tikslais.
Mokymo ir mokymosi tikslai tampa ugdymo tikslais tik tuomet, kai jie išreiškia platų asmenybės tapsmą, pasireiškiantį ne tik žiniomis, mokėjimais ir patyrimu, bet ir kryptinga jos valios ir vertybių orientacija.
• Mokymo ir mokymosi tikslai tampa ugdymo tikslais tik tuomet, kai jie išreiškia platų asmenybės tapsmą, pasireiškiantį ne tik žiniomis, mokėjimais ir patyrimu, bet ir kryptinga jos valios ir vertybių orientacija.
Tikslų nustatymas – ne tik svarbus, bet ir sudėtingas uždavinys.
• Tikslų nustatymas – ne tik svarbus, bet ir sudėtingas uždavinys.
• Sėkmė lydi tuomet, kai visas ugdymo procesas (turinys, metodai, kontrolė) organizuojamas kaip aiškiai išreikšto tikslo funkcija.
• Dėl to labai svarbu preciziškai formuluoti tikslus.
Tikslų aprašymo būdai
• Laisvas tikslų aprašymas – dominuoja praktinis fiktyvus ugdytinio pasiekimų konkrečiame ugdymo procese aprašymas. Čia nusakoma tai, kas ir kokia intencija yra pateikiama ugdytiniui.
Dominuoja žodžiai “įtvirtina, išplečia, pagilina, suteikia ir t. t.”, kuriais pabrėžiama, kad tai atliekama tam tikrais pratimais, klausymais, skaitymais, kalbomis.
• Dominuoja žodžiai “įtvirtina, išplečia, pagilina, suteikia ir t. t.”, kuriais pabrėžiama, kad tai atliekama tam tikrais pratimais, klausymais, skaitymais, kalbomis.
• Toks tikslų aprašymas remiasi ugdymo tikrove, bet ne ugdytinio elgsenos pokyčiais.
•
2. Bihevioristinis tikslų aprašymas: akcentuoja matomus arba juntamus ugdytinių elgsenos pokyčius.
• 2. Bihevioristinis tikslų aprašymas: akcentuoja matomus arba juntamus ugdytinių elgsenos pokyčius.
• Jiems siekiama suteikti empiriškai pamatuojamą pavidalą.
Trys tikslo tinkamo formulavimo kriterijai:
◦ Tikslas pažymi galutinę ugdytinio elgseną, t. y. tai, ką jis po ugdymo (visos programos ar jos dalies) privalo gebėti daryti.
2. Tikslas aiškiai pasako,...
Šį darbą sudaro 2433 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!