Pastaraisiais metais labai didelę reikšmę žmonių gyvenime yra įgijęs turizmo verslas. Daugeliui pasaulio žmonių turizmo sąvoka asocijuojasi su laisvalaikiu, poilsiu bei rekreacija. Tačiau kiekvienam žmogui poilsis bei laisvalaikis turi skirtingą reikšmę ir kiekvienas žmogus savo laiką praleidžia taip, kaip mano yra teisinga, todėl tai ir pastūmėja turizmo verslo darbuotojus ieškoti naujų būdų kaip įtikti atskiras žmonių grupes ir parduoti savo prekes, taip pasidarant pelną sau.
Labai sudėtinga pateikti laisvalaikio turizmo apibrėžimą dėl didelės keliautojų motyvų įvairovės, kuri pasireiškia laisvalaikio kelionių metu, tai: noras pailsėti gamtoje, noras būti sveikiems, noras praleisti laiką su šeima ar draugais, užsiimti hobi, noras aktyviai praleisti laiką, noras tobulėti bei atrasti nepažintus kraštus bei visi kiti motyvai skatinantys žmones keliauti po savo šalį bei užsienio šalis.
Šio darbo tikslas buvo išanalizuoti aktyvaus ir pasyvaus poilsio, laisvalaikio turizmo paslaugų pasiūlą vystant atvykstamąjį ir vietinį turizmą.
Pagrindiniai uždaviniai, kuriuos išsikėliau rašydama šį darbą yra : išanalizuoti turizmo laisvalaikio ir rekreacijos prigimtį bei sampratas; išnagrinėti aktyvaus bei pasyvaus turizmo paslaugų pasiūlą bei galimybes; pateikti konkrečius statistinius duomenis atvykstamojo ir vietinio turizmo srityse; įvertinti turizmo įmonių veiklą Lietuvoje bei užsienyje, bei sukurti turizmo paslaugų paketus aktyviam ir pasyviam turizmui savo kuriamoje įmonėje.
Šią temą nagrinėjant būtina pabrėžti šias problemas kurios prastina situacija atvykstamojo turizmo srityje: nėra Lietuvos įvaizdžio išskirtinumo lyginant su kitomis šalimis, prastai išvystyta geležinkelių infrastruktūra, daugelis kultūrinio paveldo objektų nėra tinkamai pritaikyti turistų lankymui, nėra pilnai išvystytas pramogų verslas, nėra pritaikytų vietų rengti tarptautines sporto šventes, olimpiadas ar turnyrus.
Ši tema, manau, aktuali turistams, nes čia gali atrasti naujų idėjų kaip praleisti savo laisvalaikį, bei turizmo įmonėms, kurios ieško naujų variantų kaip sukurti turizmo paketus bei pritraukti kuo daugiau klientų. Taip pat, žmonėms kurie nagrinėja turizmo raidą bei tendencijas.
Šiai tematikai literatūros yra labai daug, tačiau svarbiausia atsirinkti tinkamą, bei apibendrinti kai kuriuos dalykus, kurie visur yra daugiau mažiau panašus. Daugiausia literatūros yra turizmui...
Šį darbą sudaro 7157 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!