Temos aktualumas. Viena iš pagrindinių pastarojo meto pasaulio ekonomikos tendencijų yra fenomenali paslaugų plėtra. Poslinkį į paslaugų ekonomiką pirmiausia lėmė kylanti gyvenimo gerovė, įvairesnės laisvalaikio galimybės ir vis sudėtingesni produktai, kuriuos būtina aptarnauti. Pagrindinėse Europos šalyse, Amerikoje ir Japonijoje paslaugų sektoriuje dirba daugiau Žmonių, negu visuose kituose ekonomikos sektoriuose. Visuomeninių ir privačių paslaugų sektoriuje šiose šalyse sukuriama nuo 60 iki 75 procentų bendrojo nacionalinio produkto.
Tarptautinėje prekyboje paslaugoms tenka beveik ketvirtadalis visos tarptautinių mainų vertės. Iš tiesų, įvairiausių paslaugų verslui - pradedant bankininkyste, draudimu bei komunikacijomis ir baigiant transportu, kelionėmis bei pramogomis - stiprios ekonomikos pasaulio šalyse tenka daugiau nei 60 procentų visos ekonomikos. Prognozuojama, jog kai kuriose šalyse per artimiausius penkerius metus darbo vietų skaičius didės vien tik naujų paslaugų plėtojimo dėka.
Su paslaugomis susiję darbai butini ne vien tik paslaugų versle - viešbučiuose, oro bendrovėse, bankuose, juridinėse firmose, telekomunikacijose bei kitur. Jų reikia ir toms verslo sritims, kurios yra grindžiamos produktų kūrimu, pavyzdžiui, juridinių, medicinos personalo, konsultantų paslaugų. Materialius produktus gaminančios bendrovės parduoda ir paslaugas.
1999 m. Lietuvos nacionalinė turizmo plėtros programa prioritetą teikia vietiniam ir atvykstamajam turizmui, toks ir yra kaimo turizmas. Todėl turizmo politika labai aktuali kaimo turizmui.
Atskirų regionų gamtos turtingumas bei įvairovė, ją papildantys kultūros paveldo objektai, palyginti geras kelių tinklas sudaro palankias sąlygas kaimo turizmui. Šios paslaugos vis populiarėja tarp Šalies miestų gyventojų. Kaimo turizmas taip pat tampa pagalbiniu kaimo ūkio verslu, galinčiu ūkiui duoti 30 - 40% pajamų, svarbia regiono plėtros kryptimi, ypač nederlingose žemėse.
Nors kaimo turizmo verslo plėtojimas atkūrus nepriklausomybę Lietuvoje pradėtas dar 1994 m., tačiau tik paskutiniaisiais metais keliolika kaimo turizmo sodybų savininkų galėjo pasidžiaugti nenuostolingu sezonu. Dauguma kaimo žmonių, pradėjusių šį verslą, nusivylė, nes jų greitos sėkmės lūkesčiai neišsipildė. Iškyla klausimas: kokios priežastys lemia šio perspektyvaus verslo lėtą rinkos augimą? Norint rasti atsakymą į šį klausimą, reikia nustatyti pagrindines kaimo turizmo verslo plėtros...
Šį darbą sudaro 22883 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!