Magistro darbai

Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos

9.6   (3 atsiliepimai)
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 1 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 2 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 3 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 4 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 5 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 6 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 7 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 8 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 9 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 10 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 11 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 12 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 13 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 14 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 15 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 16 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 17 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 18 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 19 puslapis
Lietuvos kaimo turizmo paslaugų ypatumų tyrimas ir perspektyvos 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Viena iš pagrindinių pastarojo meto pasaulio ekonomikos tendencijų yra fenomenali paslaugų plėtra. Poslinkį į paslaugų ekonomiką pirmiausia lėmė kylanti gyvenimo gerovė, įvairesnės laisvalaikio galimybės ir vis sudėtingesni produktai, kuriuos būtina aptarnauti. Pagrindinėse Europos šalyse, Amerikoje ir Japonijoje paslaugų sektoriuje dirba daugiau Žmonių, negu visuose kituose ekonomikos sektoriuose. Visuomeninių ir privačių paslaugų sektoriuje šiose šalyse sukuriama nuo 60 iki 75 procentų bendrojo nacionalinio produkto.
Tarptautinėje prekyboje paslaugoms tenka beveik ketvirtadalis visos tarptautinių mainų vertės. Iš tiesų, įvairiausių paslaugų verslui - pradedant bankininkyste, draudimu bei komunikacijomis ir baigiant transportu, kelionėmis bei pramogomis - stiprios ekonomikos pasaulio šalyse tenka daugiau nei 60 procentų visos ekonomikos. Prognozuojama, jog kai kuriose šalyse per artimiausius penkerius metus darbo vietų skaičius didės vien tik naujų paslaugų plėtojimo dėka.
Su paslaugomis susiję darbai butini ne vien tik paslaugų versle - viešbučiuose, oro bendrovėse, bankuose, juridinėse firmose, telekomunikacijose bei kitur. Jų reikia ir toms verslo sritims, kurios yra grindžiamos produktų kūrimu, pavyzdžiui, juridinių, medicinos personalo, konsultantų paslaugų. Materialius produktus gaminančios bendrovės parduoda ir paslaugas.
1999 m. Lietuvos nacionalinė turizmo plėtros pro­grama prioritetą teikia vietiniam ir atvykstamajam tu­rizmui, toks ir yra kaimo turizmas. Todėl turizmo politi­ka labai aktuali kaimo turizmui.
Atskirų regionų gamtos turtingumas bei įvairovė, ją papildantys kultūros paveldo objektai, palyginti geras kelių tinklas sudaro palankias sąlygas kaimo turizmui. Šios paslaugos vis populiarėja tarp Šalies miestų gyven­tojų. Kaimo turizmas taip pat tampa pagalbiniu kaimo ūkio verslu, galinčiu ūkiui duoti 30 - 40% pajamų, svarbia regiono plėtros kryptimi, ypač nederlingose že­mėse.
Nors kaimo turizmo verslo plėtojimas atkūrus nepri­klausomybę Lietuvoje pradėtas dar 1994 m., tačiau tik paskutiniaisiais metais keliolika kaimo turizmo sodybų savininkų galėjo pasidžiaugti nenuostolingu sezonu. Dauguma kaimo žmonių, pradėjusių šį verslą, nusivylė, nes jų greitos sėkmės lūkesčiai neišsipildė. Iškyla klau­simas: kokios priežastys lemia šio perspektyvaus verslo lėtą rinkos augimą? Norint rasti atsakymą į šį klausimą, reikia nustatyti pagrindines kaimo turizmo verslo plėtros...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 22883 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • ĮVADAS 2
  • 1. KAIMO TURIZMO IR PASLAUGŲ MARKETINGO TEORINIAI PAGRINDAI 4
  • 1.1. Paslaugos samprata 7
  • 1.2. Paslaugų rinkodaros ypatumai 9
  • 1.2.1. Paslaugos paketas 11
  • 1.2.2. Paslaugų paketo ir vartojimo proceso sąveika 12
  • 1.2.3. Paslaugų kokybės veiksniai 13
  • 1.3. Paslaugų savybių apibūdinimas 15
  • 2. KAIMO TURIZMO RINKODAROS PROBLEMŲ ANALIZĖ 17
  • 2.1. Paslaugų įmonių rinkodaros priemonės 23
  • 2.2. Paslaugos gyvavimo ciklas 28
  • 2.2.1. Apgyvendinimo paslaugos kokybė 29
  • 2.2.2. Pardavimų skatinimas 32
  • 2.2.3. Reklama 33
  • 2.3. Kaimo turizmo paslaugų kokybės standartų taikymas Europoje ir Lietuvoje 36
  • 2.4. Kaimo turizmo teritorijų tipai Europoje ir jų plėtojimas Lietuvoje 40
  • 3. KAIMO TURIZMO SODYBOSE PASLAUGŲ TYRIMAS 45
  • 3.1. Paslaugų kokybė kaip pagrindinis konkurencinis pranašūmas 45
  • 3.1.1. Klientų aptarnavimo praktinis valdymas kaimo turizmo versle 48
  • 3.1.2. Klientų aptarnavimo kokybė 49
  • 3.2. Kaimo turizmo sodybose paslaugų gerinimas 51
  • 3.3. Praktiniai kaimo turizmo rinkodaros aspektai 57
  • 3.3.1.Kaimo turizmo paslaugų paskirstymo kanalai 62
  • 3.3.2. Kaimo turizmo paslaugų rėmimo kompleksas 62
  • 3.4. Kaimo turizmo rinkos analizė 67
  • 4. Tyrimas ir jo rezultatai 69
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 81
  • LITERATŪRA 83
  • SANTRAUKA 85
  • SUMMARY 85

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
85 psl., (22883 ž.)
Darbo duomenys
  • Turizmo magistro darbas
  • 85 psl., (22883 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį magistro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt