Žmonės keliavo visada. Keliavo net pirmykščiai žmonės ieškodami naujų vietų savo stovykloms ar gyvenvietėms įkurti. Keliauti skatino prekiavimas, šventų vietų lankymas – dabar vadinamas piligriminiu turizmu. Jau Antikos laikais keliavimas buvo siejamas su pramogomis, tai yra gladiatorių kovos, olimpinės žaidinės. Savo malonumui keliauti pradėjo viduramžiais, tačiau tokią pramogą sau leisti galėjo tik elitas.
Laikui bėgant vystėsi technologijos, kūrėsi nauji išradimai, ypač tai paspartėjo nuo XIX amžiaus, išradimai lėmė kokybiškesnį transportą. XX amžius buvo masinio turizmo pradžia. Keliauti pradėjo ne tik elitas, bet ir paprasti žmonės. Turizmas iš prabangos tampa būtinybe – vieni keliauja savo malonumui, kiti tvarko verslo reikalus, dar kiti lanko gimines.
Turizmas – viena iš greičiausiai augančių pasaulio verslo rinkų, kuri sparčiai pradėjo augti ir Lietuvoje.
Mano darbo tikslas yra sukurti savo įmonę, tai yra kelionių organizatorių ir parengti įmonės verslo planą pirmiems veiklos metams (2006-2007 m.).
Kad įvykdyčiau tikslą iškėliau tokius uždavinius:
• išanalizuoti statistikos duomenys apie išvykstamąjį turizmą;
• išanalizuoti turizmo rinką;
• išanalizuoti konkurentus ir jų teikiamą produktą;
• sukurti savo produktą;
• apskaičiuoti finansines išlaidas;
• įsteigti savo turizmo įmonę.
SANTRAUKA
1. Kuriamos verslo įmonės :
• Pavadinimas: GERO KELIO
• Adresas: Trakų g. 24, Vilnius
2. Verslo:
• Pobūdis: turizmo paslaugos
• Rūšis: išvykstamasis turizmas
3. Potencialūs verslo vartotojai (pirkėjai): įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojai, kuriu vidutinės pajamos leistų rinktis jiems prieinamą ir patrauklų kelionės paketą.
4. Verslo pasirinkimo motyvai: pastovus ir nenutrūkstantis žmonių srautų judėjimas skatina kurti optimaliausius, paklausą turinčius kelionių paketus.
5. Esminiai (svarbiausi) įmonės tikslai: pritraukti ir išlaikyti kuo daugiau mūsų teikiamų paslaugų vartotojų, siūlyti patrauklius kelionių variantus, atsižvelgiant į klientų pageidavimus, pelningai dirbti.
6. Bendradarbiavimas su kitomis verslo įmonėmis: kelionių organizatorius GERO KELIO bendradarbiaus su transporto įmonėmis, draudimo kompanija, taip pat su kitais kelionių organizatoriais ir kelionių agentūromis.
7. Partneriai užsienyje: viešbučiai užsienio šalyse, turizmo informacijos centrai.
8. Verslo finansiniai poreikiai: bendra finansinių poreikių suma yra 60 000 Lt.
9. Prognozuojami finansavimo šaltiniai:
9.1 nuosavos lėšos: 10 000 Lt;
9.2 kredito poreikis: 50 000 Lt;
9.3 kredito...
Šį darbą sudaro 4731 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!