Šiame darbe yra išnagrinėtos transporto problemos ir perspektyvos Lietuvos kontekste. Pateikiamos Lietuvos geležinkelio ir kelių transporto veikios analizės, apimančios krovinių ir keleivių vežimus tarptautiniais tranzito koridoriais, geležinkelio transporto paslaugų plėtros tendencijas bei keleivių ir krovinių vežimo prognozes.
Automobilių transportas – tinkamiausia ir lanksčiausia transporto priemonė pristatyti krovinius į bet kurią paskirties vietą. Kelių transportu vežama apie 40% visų krovinių. Kelių transportas neabejotinai yra populiariausia keleivių susisiekimo priemonė. Šia transporto rūšimi vežama apie 97% visų keleivių. Lietuvos kelių transportas užima reikšmingą vietą tarptautinėje vežimų paslaugų rinkoje. Pagrindas plėtoti šį verslą, buvo su 34 Europos ir Azijos valstybėmis sudaryti tarpvalstybiniai susitarimai kelių transporto srityje.
1993 metais Lietuvoje buvo tik 88 vežėjai, turintys licencijas vežti keleivius bei krovinius, kurie turėjo tik 960 licencijuotų autobusų ir krovininių automobilių. 2005 metų pradžioje Lietuvos vežėjai turėjo 3770 licencijų, suteikiančių teisę vežti keleivius ir krovinius, o transporto priemonių parką sudarė daugiau kaip 19,5 tūkst. transporto priemonių, iš kurių daugiau kaip 17 tūkst. buvo krovininiai automobiliai. 1991 m. spalio 4 d. įvykusiame suvažiavime 84 šalies vežėjai įkūrė Lietuvos nacionalinę vežėjų automobiliais asociaciją „Linava“, kuri 1992 m. gegužės 23 d. tapo Tarptautinės kelių transporto sąjungos (IRU) nare.
Remiantis krovinių vežimo prognoze bei apskaičiuotais paslaugų teikimo tarifais, darbe įvertinti rizikos faktoriai, bei pateikiama perspektyvinė transporto plėtojimo galimybių analizė, išskiriant alternatyvas.
1. KAUNO REGIONO TRANSPORTO ŪKIO ANALIZĖ
Sunku pervertinti tranzito reikšmę dabartinei tarptautinės prekybos sistemai. Šalių ekonominis-socialinis vystymas, technikos raida, natūralus prekių mainų poreikis-visa tai sąlygoja ypatingą tranzito sistemos vaidmenį visų šalių ekonomikoms. Pastaraisiais metais Europoje pasikeitus politinei ir ekonominei situacijai vyksta krovinių srautų persiskirstymas. Geografiniu požiūriu Lietuvos Respublikos teritorija yra patogi tranzitiniams krovinių ir keleivių pervežimams iš Rytų į Vakarus ir iš Šiaurės į Pietus. Per Lietuvą eina patogus kelias jungiantis Rytus su Vakarais.
Europos tranzito tinklo plėtojimas yra gyvybiškai svarbus Europos tarptautinės prekybos sistemai ir bendrajai rinkai, nes efektyviai veikianti tranzito sistema užtikrina Europos bendrosios...
Šį darbą sudaro 3259 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!