2 priedas. Verslo vizitinės kortelės anglų kalba.
3 priedas. Darbo autorės gyvenimo aprašymas.
4 priedas. Darbo autorės gyvenimo aprašymas.
5 priedas. Darbo autoriaus gyvenimo aprašymas.
6 priedas. Darbo autorės gyvenimo aprašymas.
8 priedas. Lankstinukas lietuvių kalba.
9 priedas. Lankstinukas anglų kalba.
SANTRAUKA
Lukas Gedvilas, Aistė Intejevaitė, Erika Kniūraitė, Miglė Pockevičiūtė, Dainius Prunskus. „The Coca-Cola Company“ įmonės išorinės komunikacijos analizė. Projektinis darbas. Dėstytojos: Vilija Mačiulienė, Živilė Nemickienė, Jūratė Vaičiulėnaitė. Kauno kolegijos Verslo fakulteto Apskaitos ir finansų katedra.
Darbo apibūdinimas: tikslinga ir efektyvi viešoji komunikacija yra labai svarbi visoms organizacijoms, nesvarbu, koks jos dydis, valdymo forma ar veiklos sektorius. Viešosios komunikacijos galia galime informuoti visuomenę, kurti norimą nuomonę ir, žinoma, ją paveikti, išryškinti tą informaciją, kurią norima akcentuoti. Informacijos gausybėje netinkamu informacijos kanalu paleista prastai suformuota žinutė pasiklysta ir gali nepasiekti reikiamo adresato. Viską atlikus tinkamai ir sulaukus adresato reakcijos, komunikacija tampa efektyvi ir itin galinga priemonė dabartinėje visuomenėje. Šiame darbe buvo išanalizuota įmonės „The Coca-Cola Company“ išorinė komunikacija bei pateiktos rekomendacijos. Taip pat buvo pristatyta įmonės istorija, misija, veikla, finansai, struktūra bei partneriai.
Darbo tikslas: išanalizuoti „The Coca-Cola Company“ įmonės išorinę komunikaciją.
Darbo metodai: Informacijos šaltinių ir mokslinės literatūros analizė.
Darbo struktūra: teorinėje dalyje aptariama išorinės komunikacijos samprata, struktūra, procesai, išorinės komunikacijos kanalai ir barjerai. Praktinėje darbo dalyje pateikiama „The Coca-Cola Company“ istorija, misija, veikla, finansai, struktūra, partneriai ir išorinė komunikacija bei jos analizė.
Darbo rezultatai: praktinėje darbo dalyje išaiškėjo, kad „The Coca-Cola Company“ naudoja reklamines akcijas, kurios sutelkia ir suvienija žmones. Šiam tikslui pasiekti yra pasitelkiamos tokios šventės bei renginiai, kaip Kalėdos, Olimpinės žaidynės.
Pasiūlymai, rekomendacijos: praktinėje darbo dalyje taip pat yra pažymėta, kad įmonė turėtų savo išorinę komunikaciją labiau sutelkti į šiomis dienomis itin aktualią temą – gamtos apsaugą.
Darbą sudaro 22 puslapiai, 6 paveikslai, 19 literatūros ir informacijos šaltinių, 9 priedai.
SUMMARY
Lukas Gedvilas, Aistė Intejevaitė, Erika Kniūraitė, Miglė Pockevičiūtė, Dainius Prunskus. „The Coca-Cola Company“ outside communication analysis project. Lecturers Vilija Mačiulienė, Živilė Nemickienė, Jūratė...
Šį darbą sudaro 5273 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!