Finansinė analizė yra labai svarbi kiekvienai įmonei, nes ši analizė apima visas ūkio grandis ir struktūras, t.y. tiek materialinę gamybą, tiek nematerialinę sferą. Finansinės analizės vienas svarbiausių privalumų yra tas, jog ji – vienas iš objektyviausių būdų tinkamai įvertinti informaciją. Ši analizė padeda įmonės vadovams geriau suvokti įmonėje vykstančius reiškinius., procesus, o svarbiausiai priimti optimalius valdymo sprendimus.
Finansinė analizė padeda nustatyti įmonės veiklos finansinius aspektus, įvertinti esamą padėtį ir ateities perspektyvas. Visa tai svarbu šiuolaikiniam verslui. Aš panagrinėsiu AB” Utenos trikotažas”.
Akcinė bendrovė „Utenos trikotažas“ yra įmonė, kurios įstatinis kapitalas padalintas į akcijas. Turi ūkinį-komercinį, finansinį ir organizacinį savarankiškumą. Viena didžiausių Lietuvos trikotažo bendrovių („Utenos trikotažas“) - geriausias Utenos miesto darbdavys. Bendrovės veiklos tikslai yra užsiimti komercine veikla įvairiose srityse, taip pat plėtoti verslą, užtikrinti produktyvų ir efektyvų Bendrovės funkcionavimą bei siekti ekonominės naudos. Tai didžiausia Rytų Europos įmonė, turinti visą gamybos ciklą: iš įmonėje pagaminto ir nudažyto trikotažo čia pat siuvami moteriški, vyriški ir vaikiški apatiniai bei viršutiniai drabužiai, laisvalaikio bei sportinė apranga. „Utenos trikotažas“ yra viena iš efektyviausiai, stabiliai dirbančių grupės įmonių: bendrovė yra strategiškai orientuota į ilgalaikius tikslus, savo klientams gali pasiūlyti lanksčią gamybos terminų sistemą.
Utenos trikotažas“ eksportuoja apie 95 proc. produkcijos į beveik 50 šalių. Pagrindiniai įmonės užsakovai yra didieji mažmeninės prekybos tinklai Švedijoje, Suomijoje, Danijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Portugalijoje, Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje, Belgijoje ir kitose valstybėse. Įmonė pastoviai dalyvauja Lietuvos ir kitų šaliu tekstilės gaminių parodose. Šiuo metu "Utenos trikotažo prekyba" turi 20 parduotuvių: 17 Lietuvoje ir 3 – Ukrainoje. Ateinančiais metais planuojama atidaryti dar kelias parduotuves Lietuvoje ir užsienyje. Per 2007 metus „Utenos trikotažas“ planuoja pardavimus padidinti 14,7 proc. - iki 140,7 mln. litų ir uždirbti 9,6 mln. litų grynojo pelno. Investicijoms numatoma skirti 5,3 mln. Lt.
1967 m. liepos 25 d. įkurta akcinė bendrovė “Utenos trikotažas”. Tuo metu tai buvo viena didžiausių įmonių Baltijos šalyse:...
Šį darbą sudaro 5508 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!