Šiais sudėtingais laikais, kai visa pasauli apėmusi ekonomine krizė, kiekviena įmonė ieško kuo pigesnio, pelningesnio varianto, prekių ir paslaugu. Šiame darbe buvo skaičiuojama kiek kainuotu pervežt krovinį, mano atveju cementą maišuose, kiek iš pervežimo galima butu užsidirbti.
Šio darbo tikslas – tinkamai organizuoti krovinio vežimą tarptautiniu maršrutu.
• Paskaičiuoti vežimo savikainą, pajamas ir pelną.
1.1. Krovinio rūšis, klasė
Cementas maišuose:
• Krovinio klasė – 1;
• Įkrovimo išnaudojimo koeficientas – 1;
• Generaliniai (maišuose, konteineriuose, taroje, metalas);
• Pagal fizines savybes – kietas,
• Pagal pakrovimo ir iškrovimo būda – vienetinis normalios mases,
• Pagal gabaritus- leistini vežti bendro naudojimo keliais,
• Pagal siuntos didi – vidutine partija,
• Pagal pavojingumo ligi – nepavojingi;
1.2. Įpakavimas
Įpakavimas – ant paleciu 64 maišai, 1 maišas – 25 kg.
Krovinių apsaugai nuo gedimo, pažeidimų kraunant, vežant, iškraunant ar saugant naudojama pakuotė, kuri privalo atitikti krovinio rūšį. Pakuotė gali būti medinė, metalinė, keramikinė, stiklinė, popierinė, tekstilinė, plastmasinė ir t.t. Transportinė pakuotė, taip pat ir pakuotė, kuri patenka su preke vartotojui, turi atitikti tam tikrus reikalavimus: apsaugoti nuo šalutinių poveikių, racionalizuoti pakrovimo ir iškrovimo darbus, informuoti pirkėją. Pakuotė turi būti patvari, ji turi apsaugoti nuo deformacijos, trynimosi, išbarstymo, korozijos, puvimo, galimo medžiagų (ypač pavojingų) pasklidimo ir aplinkos užteršimo. Kad krovinys nebūtų išgrobstytas, apsaugai naudojamos specialios pakuotės su paslėptomis mikroschemomis ar įmagnetintais davikliais, taip pat gali būti naudojamos ryškios spalvos.
Mūsų vežamas krovinys priklauso vienetinių krovinių grupei. Vežamo pakuotėje krovinio masė išreiškiama neto ir bruto masėmis (neto – tik krovinio masė, bruto – krovinio masė su tara). Gabenant krovinius mokama už bruto masę. Pakuotę gali būti žymima vežant vienetinius krovinius dideliais atstumais ant krovinio rašomi specialus ženklai ir užrašai. Žymėjimas būna prekinis, kurį atlieka įmonė gamintoja – nurodo savo pavadinimą ir krovinio rūšį; krovininis – dažniausiai nurodomas krovinio siuntėjas ir gavėjas, išsiuntimo ir pristatymo punktų pavadinimai, krovinio masė ir tūris; vežimo žymėjimas – nurodomas vietų kiekis krovinio partijoje, prekinio vežimo dokumento,...
Šį darbą sudaro 3870 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!