1. Tarptautinio verslo esmė ir motyvai.
2. Tarptautinio verslo formos.
2.1. Eksporto ir importo galimybės.
2.2. Eksporto tikslai ir motyvai.
2.3. Eksporto galimybių įvertinimas ir rinkų parinkimas.
3. Verslo aplinka.
3.1. Verslo aplinkos formavimo veiksniai.
3.2. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės.
1. Tarptautinio verslo esmė ir motyvai.
Tarptautinis verslas apima bet kokias ūkines operacijas, vykdomas tarp atskirų
šalių. Tokie veiklos tarpusavio santykiai gali susidaryti tiek privačių, tiek valstybinių organizacijų lygyje. Kai privačios kompanijos dalyvauja tarptautinėje veikloje, ūkinės operacijos vykdomos siekiant gauti pelną. Tuo tarpu firmų, subsidijuojamų vyriausybės, veikla ne visuomet orientuota į pelno gavimą.
Norėdama pasiekti bet kokių tarptautinių tikslų, kompanija turi nustatyti užsienio prekybos operacijų pravedimo formas, be to, kai kurios iš jų iš esmės gali skirtis nuo šalies viduje naudojamų. Formų pasirinkimui turi įtakos: 1) planuojamas tikslas; 2) išorinė aplinka, kurioje kompanijai teks veikti. Aplinka turi įtakos ir lėšų pasirinkimui.Tuo tarpu kompanija, vykdanti ūkinę veiklą tarptautiniame lygyje, beveik nedaro įtakos verslo aplinkai, kurioje jai tenka veikti. Visi šie tarpusavio ryšiai pateikti 1 schemoje.
KOMERCINĖS (VERSLO) OPERACIJOS VEIKSNIAI, DARANTYS
POVEIKĮ
Bendros išorinės aplinkos
TIKSLAI *Geografiniai
*Realizavimo išplėtimas *Istoriniai
*Išteklių įsigijimas *Politiniai
*Diversifikacija (įmonės gaminamų *Teisiniai
prekių nomenklatūros plėtimas, įvairinimas) *Ekonominiai
*Kultūriniai
TIKSLŲ PASIEKIMO PRIEMONĖS Konkurenciniai išorinės
Operacinės Funkcinės aplinkos
*Importas *Gamyba *Optimalus gamybos
*Eksportas *Marketingas dydis
*Transportas *Buhalterinė *Pirkėjų kiekis
*Licencijavimas apskaita * Kiekvieno iš pirkėjų
*Kontraktai *Finansai pirkinių apimtis
*Tiesioginės investicijos *Darbas su *Pirkėjų vienodumas
*Portfelinės investicijos žmonėmis *Vidaus ir tarptautinių
konkurentų santykis
*Produkcijos parametrų
pasikeitimo greitis
*Produkcijos pervežimo
išlaidos
*Unikalūs konkurentų
sugebėjimai
Tarptautinių operacijų pravedimas priklauso nuo tikslų, kuriuos iškelia firmos ir nuo priemonių tiems tikslams pasiekti. Komercinės operacijos pačios daro įtaką ir jas veikia bendra ir konkurencinė išorinė aplinka.
Išskiriami trys tarptautinio verslo motyvai, skatinantys firmas užsiimti tarptautiniu verslu. Tai:
1) realizacijos išplėtimas;
2) išteklių įsigijimas;
3) realizavimo ir tiekimo šaltinių diversifikacija.
1. Realizacijos išplėtimas. Realizacijos rinka apribota: 1) asmenų skaičiumi, kurie yra suinteresuoti firmos produkcija ir jos paslaugomis. 2) vartotojų perkamąja galia. Tačiau tokių suinteresuotų žmonių skaičius ir jų perkamoji galia padidėja, jeigu šis klausimas sprendžiamas tarptautiniu mastu, o ne atskiros šalies atžvilgiu. Kuo aukštesnis realizavimo lygis, tuo...
Šį darbą sudaro 3460 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!