Pastaruoju metu sumažėjęs vietinių rinkų augimas ir stipri užsienio įmonių konkurencija sukelia vis didesnį tarptautinių operacijų poreikį.
Tačiau tarptautinėse rinkose organizuoti prekių judėjimą nuo gamintojo iki vartotojo yra sudėtingiau nei nacionalinėje rinkoje, kadangi reikia žinoti kokios galimybės patekti į užsienio rinką, kokią prekių paskirstymo strategiją ir paskirstymo kanalus pasirinkti.
Taigi kiekviename skyriuje apžvelgsime ir paanalizuosime šią temą pagal suformuluotą darbo tikslą ir iškeltus uždavinius. Pirmiausiai pradėsime nuo prekių paskirstymo sampratos ir modelio paaiškinimo.
Paskirstymas yra lemiamas marketingo komplekso elementas, nes tai yra kelias, kuriuo įmonės prekės ir paslaugos pasiekia numatytą rinką (rinkas). Dauguma įmonių gali pasirinkti iš alternatyvių paskirstymo kanalų: didmenininkai, agentai, licencijavimas, frančizė, mažmenininkai, tiesioginis pardavimas vartotojams. Svarbu, kad įmonė pasirinktų tinkamiausią derinį, atsižvelgdama į atsargų lygio sandėliavimo galimybių numatymą, prekių transportavimą, transporto parko panaudojimą prekių paskirstymui.
Tai pat būtina, kad dar planuojant prekių paskirstymo strategiją įmonė apsvarstytų ir skirtingų grupių poreikius bei tikslus, kurie pateikiami pirmoje lentelėje.
Prekių paskirstymo grupių poreikiai ir tikslai
1 lentelė
Grupės
Poreikiai/Tikslai
Gamintojai
pelnas, vartotojų prisirišimas, įsiskverbimas į rinką, kreditavimas
Prekės
gendamumas, paklausos sezoniškumas, tolesnio perdirbimo poreikiai
Tarpininkai/distributoriai
atsargų laikymo kaštai, paskirstymo kaštai, išimtiniai susitarimai, kreditai, maržos
Galutiniai vartotojai
kaina/vertė, patogumas, prieinamumas, pasirinkimas
Tik atsižvelgus į visus šiuos veiksnius ir turint juos omenyje bus galima pasiekti optimalų balansą, užtikrinantį motyvuotų tarpininkų ir patenkintų vartotojų derinį.
( )
Prieš pradedant organizuoti tarptautinę prekių paskirstymo sistemą, taip pat reikia išanalizuoti kokį paskirstymo modulį naudingiausia pasirinkti ir kokie jo elementai turės didžiausią įtaką pačiame paskirstymo procese. Pagrindinis bazinis paskirstymo modulis pateiktas 1 paveiksle.
1 pav. Bazinis ir prekių paskirstymo (distribucijos) moduliai
Prekių paskirstymo modulį sudaro:
1. Išplėstinis kainodaros valdymas – leidžia sukurti kompleksines pardavimo skatinimo schemas.
2. Įmonės materialinių vertybių judėjimas – leidžia užsakymus automatiškai pervesti į pirkimo užsakymus, naudojanti s elektroniniu duomenų pasikeitimu.
3. Sandėlio apskaitos kontrolė – kontroliuoja tikslų atsargų balansą ir ruošia smulkias ataskaitas apie visas transakcijas.
4. Inventorius– atlieka kasmetinius inventorizacinius skaičiavimus.
5. Pirkimai – aprūpinimo materialinėmis vertybėmis sistema, apimanti vertybių judėjimą nuo pradinio poreikio nustatymo iki gavimo...
Šį darbą sudaro 6842 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!