1 klasė DUOMENYS IR TIKIMYBĖS: Duomenys ir jų interpretavimas.
• Mokomasi formuluoti klausimus apie kasdienius gyvenimo įvykius, į kuriuos atsakymą padėtų rasti atliktas statistinis tyrimas (surenkama iki 20 vnt. duomenų).
• Aiškinamasi, ką vadiname požymiu ir jo reikšmėmis, mokomasi registruoti renkamus duomenis, kai yra 2–3 stebimo požymio reikšmės. Surinkti duomenys (iki 20 vnt.) pavaizduojami sąsiuvinyje piktograma ar stulpeline diagrama (vertikalia ar horizontalia), kai simbolis ar padala atitinka vienetą (vieną stebinį).
• Mokomasi perskaityti piktogramoje, stulpelinėje diagramoje pateikiamą informaciją, ja remtis atsakant į pagrindinį tyrimo klausimą.
Pagal bendrosios programos projektą 2021m. Kovo 31 d.
• mokytojo padedami, formuluoti klausimus apie artimą aplinką – šeimą, draugus, klasę; remdamiesi jais, gali rinkti duomenis pagal vieną požymį ir juos, mokytojo padedami, registruoti; pagal surinktus duomenis mokiniai turi atsakyti į pateiktus klausimus.
2 klasė DUOMENYS IR TIKIMYBĖS: Duomenys ir jų interpretavimas.
• Paaiškinama, ką vadiname pirminiais ir antriniais duomenimis.
• Aptariama, kaip sudaryti ir užpildyti dažnių lentelę.
• Mokomasi braižyti diagramas, naudojant fizines priemones, kai piktogramos simbolis ar diagramos padala atitinka 2, 5, 10 vienetų (stebinių).
• Praktikuojamasi pavadinti diagramą ir jos ašis, susieti dažnių lentelėje stulpelinėje diagramoje esančius duomenis, atsakyti į klausimus apie diagramoje ar dažnių lentelėje pateiktus duomenis.
• O dabar dažnių lentelė nagrinėjama 3–4 klasėje.
PIRMINIAI IR ANTRINIAI DUOMENYS
• Yra skirtumas tarp pirminių ir antrinių duomenų. Jei surinkti duomenys yra originalūs ir pirmą kartą surinkti tyrėjo, tai yra pirminiai duomenys.
• O jei duomenys renkami naudojant jau turimus šaltinius, anksčiau kažkieno surinktus, tai yra antriniai duomenys.
2019m.
2 kl. testas
2018m 2kl. testas
3 klasė DUOMENYS IR TIKIMYBĖS: Duomenys ir jų interpretavimas.
• Mokomasi kelti su artima aplinka susijusius klausimus, į kuriuos atsakyti galima surinkus ir susisteminus duomenis.
• Mokomasi rūšiuoti duomenis pagal nurodytą požymį.
• Nagrinėjant konkrečius pavyzdžius aptariama, kaip suprasti diagramas, kurių dažnių ašies vienos padalos vertė nėra lygi vienetui, o stulpelio aukštis (požymio reikšmės dažnis) nebūtinai sutampa su pažymėta padala.
• Mokomasi pasirinkti tinkamą diagramos dažnių ašies padalos vertę.
Trečioje ir...
Šį darbą sudaro 826 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!