I. I. Strateginio valdymo samprata 3 psl.
2. II. Sisteminė organizacijos esamos padėties analizė 8 psl.
3. II.1. Įmonės tikslų peržiūrėjimas 8 psl.
4. II.2. Marketingo komplekso analizė 8 psl.
5. II.3. Išorinė ir vidinė analizė ( SWOT) 10 psl.
6. II. 4. M. Porterio modelis (šakos konkurenciniai veiksniai) 13 psl.
7. II. 6. SPACE metodas 15 psl.
8. III. Strategijos kūrimo procesas LŠT 16 psl.
11. III.1. Alternatyvių strategijų analizė 18 psl.
12. IV. Strateginis planavimas 22 psl.
13. V. Išvados 27 psl.
14. VI. Panaudota literatūra 30 psl.
I. STRATEGINIO VALDYMO SAMPRATA
Ši, mano pasirinkta, ūkio šaka turi keletą, tik jai būdingų požymių. Vienas iš jų – valdymo chaotiškumas. Problemos esmė yra ne tai, kad tam tikri valdymo instrumentai yra nenaudojami, jie paprasčiausiai nežinomi. Kaip visi gerai suprantame, valdymas prasideda nuo tikslų. Nuo užrašytų, realių (pasiekimų) ir išmatuojamų. Drįstu teigti, kad Lietuvos energetikos sektorius, kaip ir daugelis kitų šalies ūkio posistemių jaučiasi išskirtinis ir unikalus, nepasiduodantis bendriesiems rinkos bei vadybos dėsniams. Ko pasėkoje atmetantis ne tik pažangius, bet ir būtinus – esminius valdymo instrumentus. Ir vien dėl to, šio darbo rėmuose pabandysiu trumpai pristatyti strateginio valdymo definiciją bei kai kuriuos jo instrumentus, būtinus šios ūkio šakos įmonių vystymosi užtikrinimui.
Strategija – būtina priemonė, leidžianti organizacijai susitvarkyti su aplinkos pokyčiais. Kuo pokyčiai, su kuriais susiduria šiandieninės organizacijos yra greitesni ir sudėtingesni, tuo strateginis planavimas (valdymas) darosi vis būtinesnis, siekiant ne tik išlikti, bet ir vystytis.
Strateginis valdymas – tai ilgalaikių tikslų formavimo, siekimo, vertinimo (visai organizacijai ar jos padaliniui) procesas, priešpastatantis turimus (prieinamus) išteklius ir atsiveriančias galimybes. (M. Mc Donald, 2000).
Organizacija, kuri siekia normaliai funkcionuoti ir vystytis, numato savo veiklos strategiją. Strategija yra perspektyvinis organizacijos ateities veikos modelis. Organizacijose skiriami trys pagrindiniai strategavimo lygiai: 1) korporacinė strategija, 2) biznio vieneto strategija ir 3) funkcinės strategijos.
Strategavimo lygiai:
Korporacinė strategija – tai visos organizacijos ateities perspektyvų numatymas.
Biznio vieneto strategija – tai atskiros, gana aiškiai apibrėžtos organizacijos dalies...
Šį darbą sudaro 6476 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!