Laiškai

Strateginis auditas: AB "BMW"

9.0   (2 atsiliepimai)
Strateginis auditas: AB "BMW" 1 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 2 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 3 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 4 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 5 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 6 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 7 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 8 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 9 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 10 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 11 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 12 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 13 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 14 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 15 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 16 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 17 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 18 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 19 puslapis
Strateginis auditas: AB "BMW" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Justė Ahmat
Tikrino: Asist. V. Grybaitė
VILNIUS, 2010
Įvadas
Pagal Aleksandro Vasiliausko knygoje pateikiamą apibrėžimą, strateginis valdymas yra nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remdamasi organizacija laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau išnaudoja savo turimą potencialą. Kaip strateginio valdymo proceso rezultatas parengiama ir įgyvendinama strategija – sprendimų visuma, apibrėžianti organizacijos svarbiausius ateities tikslus ir veiksmus bei priemones tiems tikslams pasiekti. Vadinasi, autoriaus teigimu, strategija siejama su organizacija, kuri plačiąja prasme suprantama kaip žmones bendrai veiklai jungianti sistema, turinti savo funkcionavimo tikslus ir priemones tiems tikslams įgyvendinti.
Strategija formuojama atsižvelgiant į organizacijos išteklius, kurie lemia organizacijos silpnybes ir stiprybes, bei atsižvelgiant į išorinės aplinkos situaciją, kuri lemia organizacijos galimybes ir grėsmes. Skiriamos trys strateginio valdymo stadijos:
• Strateginė analizė
• Strategijos kūrimas
• Strategijos įgyvendinimas
Mūsų grupinio darbo tikslas yra atlikti „BMW“ strateginį auditą ir juo remiantis nustatyti, ar turima bendrovės strategija atitinka esamą realią rinkos situaciją ir jei nustačius, kad visgi strategija nėra efektyvi pateikti savo rekomendacijas, kuriose srityse bendrovė turėtų keisti savo strategiją. Todėl šio darbo tikslui pasiekti iškelsim sau tokius uždavinius :
• Įvertinti esamą bendrovės „BMW“ misiją, viziją, tikslus ir strategiją. Pateikti patobulintą misiją, palyginti ją su pagrindinio konkurento ir sudaryti misijos formuluotės įvertinimo matricą.
• Atlikti bendrovės „BMW“ išorinės aplinkos analizę,pasinaudojant PEST analize bei Porterio penkių konkurencinių jėgų modeliu. Sudaryti ir paaiškinti išorinių veiksnių matricą.
• Atlikti „BMW“ vidinę aplinkos analizę, daug dėmesio skiriant finansinių rezultatų analizei bei sudaryti ir paaiškinti vidinių veiksnių matricą.
• Atlikti SSGG analizę ir SPACE matricą.
Atlikdamos šiuos uždavinius, kartu sieksime ir kito svarbaus tikslo, t.y. sieksime įgyti sugebėjimų, reikalingų organizuoti komandinį darbą kaip konsultacinės grupės bei priimti strateginius sprendimus, ugdyti strateginį vertimą ir mąstymą.
1. Trumpas įmonės pristatymas
Istorija
„Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft“ (BMW AG, liet. „Bavarijos motorų gamykla“) – toks tikrasis šios kompanijos pavadinimas – per beveik šimtametę savo istoriją pergyveno tris krizes. Pirmasis ir Antrasis pasauliniai karai bei pasiūlymas parduoti akcijas „Daimler Benz“...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5756 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (5756 ž.)
Darbo duomenys
  • Audito laiškas
  • 24 psl., (5756 ž.)
  • Word failas 390 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį laišką
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt