KAUNAS, 2006 m. gegužės mėn.
Jame bus teikiamos įvairių meno sričių studijos. Čia bus mokoma dailės, muzikos, dainavimo, šokio bei aktorinio meno. Šiame centre bus pradedančiųjų ir jau turinčių įgūdžius šiose srityse žmonių grupės.
Programa bus taikoma individualiai, atsižvelgiant į kiekvieno žmogaus sugebėjimus, galimybes ir poreikius. Lanksčiai taikoma mokymo programa neįpareigos vykdyti griežtai nustatytų reikalavimų bei atsiskaitymų.
Meno ugdymo centro studijų teikiamos paslaugos orientuotos į turiningą laisvalaikio praleidimą. Įgytos žinios ir įgūdžiai bus demonstruojami įvairių renginių metu: parodos, koncertai, spektakliai ir t.t.
Planuojamas bendravimas su tokio paties tipo centrais esančiais kitose šalyse. Turint omenyje, kad Lietuva yra ES nare, bendradarbiavimui bei bendravimui su užsienio šalimis, sąlygos yra palankios.
Šiame centre, galimybę studijuoti turės visi ne jaunesni nei 18 metų žmonės, nebus taikomi išsilavinimo, lyties ir esamų įgūdžių apribojimai. Specialistai, dirbantys šiame centre, bus geri savo srities žinovai, šiuolaikinio mąstymo, lankstūs ir geranoriški. Čia sukurta jauki atmosfera, leis kiekvienam pailsėti nuo įprastos, kasdieninės veiklos, atsipalaiduoti ir prasmingai išreikšti save.
Užsiėmimai vyks individualiai ir grupėmis. Jų dydis priklausys nuo užsiėmimo pobūdžio ir asmeninio pageidavimo. Užsiėmimus planuojama vykdyti ištisus metus, visas savaitės dienas.
2. Organizacijos strateginė analizė
SSGG analizė:
Stiprybės:
Silpnybės:
• pirmieji rinkoje;
• novatoriškumas;
• paslaugos diferenciacija;
• aukšta paslaugos kokybė;
• paslaugos tęstinumas;
• programų lankstumas;
• geri spacialistai – pedagogai;
• paslaugų koncentruotumas;
• pastato ir patalpų modernumas;
• specializacija.
• silpna pozicija rinkoje;
• bazinių kompetencijų trūkumas;
• didelės sąnaudos;
• nepatyrusi vadyba;
• reputacijos nebuvimas.
Galimybės:
Grėsmės:
• nauja rinka ir nauji segmentai;
• naujos paslaugos;
• diversifikacijos galimybės;
• rinkos augimas;
• silpna konkurencija`
• dideli įėjimo į rinką barjerai;
• palanki makroekonominė situacija;
• palanki politinė situacija;
• ekonominis pakilimas;
• tarptautinės galimybės.
• nauji konkurentai;
• potencialiai didelė rinka skatins konkurentus kopijuoti paslaugą;
• konkurencijos agresyvumas;
• pakaitalų grėsmė;
• lėtas rinkos augimas;
• neprognozuotas ekonominis nuosmukis;
• tarptautiniai barjerai.
Tikslinė rinka
Šių paslaugų kompleksas bus sukurtas šiai tikslinei rinkai:
• vartotojai nuo 18 metų;
• moterys ir vyrai;
• turintys įvairų išsilavinimą;
• gaunantys vidutines ir aukštesnes pajamas bei norintys dalį pajamų skirti savęs tobulinimui;
• inteligentiškos, ambicingos, siekiančios saviraiškos asmenybės.
Pateikiama smulkesnė segmento analizė.
Vartotojo...
Šį darbą sudaro 1570 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!