Jūrininkų rengimą, jų diplomavimą, budėjimo laivuose tvarką įvairiose šalyse reguliavo nacionaliniai įstatymai ir taisyklės. Pirmas žingsnis vienijant jūrininkų rengimo ir diplomavimo tvarką, jūrini diplomų išdavimą ir galiojimo sustabdymą buvo žengtas 1962 metais vasario 24 dienos Safenopol Prekybinės Laivybos aktu (MSA). MSA buvo skirtas transporto ministerijoms.
1978 metais buvo pasirašyta Tarptautinė Jūrininkų rengimo, diplomavimo ir budėjimo standartų konvencija (STCW-78), kuri įsigaliojo nuo 1992 metų spalio 12 dienos.
Remiantis MSA, 1970 metų birželio 19 dieną buvo priimtos laivų avarijų vertinimo ir tyrimo taisyklės, kurios sudarė teisinį pagrindą; diplomų ir budėjimų galiojimui sustabdyti, jūrininkų žinioms patikrinti pakartotinai.
Tuo pat metu greitai besikeičianti situacija vertė ieškoti naujų i efektyvesnių kelių STCW-78 konvencijos pagrindinėms idėjoms tikslinti ir pildyti, o taip pat apibendrinti jau turimą konvencijos diegime patirtį. Todėl iki 1992 metų jau buvo paruošti STCW-78 metų konvencijos papildymai, kurie buvo priimti 1995 metų birželio - liepos mėn. diplomatinės konferencijos Londone metu.
1995 metais buvo priimtas STCW-78 metų konvencijos papildymas bei A ir B konvencijos kodeksai. Todėl ji pradėta vadinti STCW-78/95 metų konvencija.
STCW/-78/95 konvencija ir jos kodeksai - tai daugelio amžių praktinės jūrininkų rengimo patirties apibendrinimas, o taip pat šalių pasikeitimo ta patirtimi rezultatas. Praktiškai laivų įgulos "jaunėja", tai yra vidutinis laivų įgulų narių amžius mąžta. Todėl būtina geriau teoriškai ruošti jūrininkus, nes vien praktinio žinių sukaupimo, kaip tai buvo daroma būrinių laivų eroje, nebeužtenka. Be to, paskutiniais dešimtmečiais labai padidėjo laivai, išaugo jų automatizavimo ir mechanizavimo lygis, atskirais atvejais padidėjo laivų greičiai, pakito laivų tipai ir jų saugumą lemiantys elementai.
Visos šios priežastys lėmė naujų metodų, ruošiant ir diplomuojant jūrininkus, paiešką. Vis dar skirtingas jūrininkų parengimo lygis, c taip pat dar pasitaikantys nesąžiningi jūrinių diplomų ir liudijimų gavimo atvejai, vertė šalių Administracijas ieškoti būdų, kaip vykdyti išduotų diplomų ir kvalifikacinių liudijimų kontrolę bei stebėti juos turinčių žmonių kvalifikacijos atitikimą.
Gana dideli yra bendrojo išsilavinimo (mokyklos) skirtumai įvairiose šalyse, ypač besivystančiose. Tuo...
Šį darbą sudaro 3728 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!