• žiūrovai
• TV teisės
• valstybė
• valstybė
• (įrenginiai)
• Savanoriškas
• sektorius
• priemonės
• kelionės
• avalynė
• apranga
SPORTO INDUSTRIJOS ANALIZĖ
• Lėšos skirtos didelių pasiekimų sportui DPS
• Lėšos sportui šalyje
• Balansas tarp lėšų skiriamų DPS ir kūno kultūrai KK
• Galimybė nustatyti pinigų srautus į ir iš sporto sistemos
• Ekonominė KK vertė yra didesnė nei DPS
Sporto industrijos struktūra (hierarchiškumas)
• Didelių pasiekimų sportas
• DPS pajamos: rėmėjai, žiūrovai, TV teisės ir valstybė
• Valstybės vaidmuo “gaminant” sporto rezultatą per tiesiogines išlaidas ir kontroliuojant netiesiogines išlaidas
Sporto industrijos struktūra (hierarchiškumas)
• Kūno kultūra
• žmonių sporto motyvai
• pajamos:
• - vietinė valdžia subsiduojant įrenginius ir sporto veiklą bendro lavinimo mokyklose (racionalus, efektyvumas)
• - savanoriškas darbas
Sporto industrijos struktūra (hierarchiškumas)
• Sportuojančių pajamų tekėjimas:
• - komercinis sektorius per išlaidas: inventoriui, aprangai ir avalynei
• - valstybės pajamos mokesčių pavidalu iš su sportu susijusių veiklų
• - kelionės (Didž.Britanija 30%-10%)
Sporto industrijos struktūra (kompleksiškumas)
• Paklausa:
• laisvam laikui
• dalyvavimo (pirmenybės)
• sporto prekių (įranga, apranga, avalynė)
• įrenginių (socialinio vartojimo forma, pvz.: stadiono lankymas)
• kelionių (sportas yra dalis laisvalaikio)
• Dalyvavimo ir žiūrovinė paklausa (aktyvus/pasyvus)
Paklausą apsprendžiantys faktoriai
• Veiklos kaina
• Pajamos
• Kitų produktų kaina
• Polinkiai ir pirmenybės
I. Veiklos kaina - pagrindinis faktorius
• Dvi vartotojų išlaidų rūšys:
• Kintami kaštai:
◦ įėjimo mokesčiai (įvairiuose įrenginiuose)
◦ kelionės kaštai
◦ maistas/gėrimai, įrangos nuoma ir pan.
◦ laiko kaštai
• Pastovūs kaštai:
◦ narystės ir dalyvavimo mokesčiai
◦ įranga, apranga ir avalynė
Kaštai
• skirtingi kaštai nulems vartotojo sprendimą
• dažnumą įtakos kintami kaštai (tenisas)
• kuo jie bus žemesni, tuo bus didesnis dažnumas
• sporto šakos su žemais laiko kaštais pasižymi didesniu dalyvavimo dažnumu
II. Pajamos
• Tai pagrindinis paklausą apsprendžiantis faktorius
• sportas - tai įprastas ar brangus produktas?
• praktika rodo, kad dalyvavimas sporte auga, didėjant vartotojų pajamų lygiui
III. Kitų produktų kaina
• Produktų kiekio paklausą lemia artimų produktų kainų kaita
• artimi produktai - tai pakaitalai ar papildai
• du produktai pakeis vienas kitą kai kainos išaugimo vienam produktui rezultate kris paklausa kitam produktui (spauda)
• papildai yra perkami kartu, nes kai vieno kaina padidėja, sumažėja paklausa...
Šį darbą sudaro 859 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!