Pamokų planai

Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose

9.8   (2 atsiliepimai)
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 1 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 2 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 3 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 4 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 5 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 6 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 7 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 8 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 9 puslapis
Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymasis muzikos pamokose 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

213000869) dalyvių savarankiškų darbų pagrindu. Kalba neredaguota.
vardai pakeisti.
Temą „Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymosi ypatumai ir meninio ugdymo turinys“
su kvalifikacijos tobulinimo programos dalyviais nagrinėjo Asta Kisielienė, Vilniaus m.
psichologinės pedagoginės tarnybos specialioji pedagogė. Psichologė, Ugdymo plėtotės centro
metodininkė Irena Ramoškaitė analizavo psichologinius klasės valdymo aspektus. Be to, ji pateikė
kiekvieno mokytojų išnagrinėto atvejo psichologinį komentarą.
Svarbiausia mokymų metu iš lektorių išgirsta žinia buvo ta, jog dirbant su specialiųjų ugdymosi
poreikių turinčiai mokiniais reikia būtinai įžvelgti jų stipriąsias puses ir mokant nuo jų atsispirti. Tad
ir mokytojai, analizuodami pasirinktą atvejį, turėjo įžvelgti gerąsias mokinio savybes, jomis remtis
priimant pedagoginius sprendimus.
Analizuodami specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymąsi mokytojai dažniausiai minėjo
šiuos sprendimus:
Žinoti, kokie specialieji poreikiai mokiniams nustatyti
Pasikonsultuoti su specialistais dėl jų mokymosi ypatumų
Pastebėti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus, neignoruoti jų
Keisti savo požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius
Parodyti jiems dėmesį, paklausti, kaip sekasi, kaip gyvuoja
Kurti abipusiu pasitikėjimu grįstą asmeninį santykį
Gražiai, mandagiai bendrauti, prašyti, nekelti balso
Siekiant geresnio kontakto, analizuoti savo bendravimo ypatumus, ypač balso toną, kreipimosi
pobūdį
Padrąsinti imtis užduoties ir ją atliekant
Dažnai prieiti, padėti
Taikyti susitarimus, jų laikytis
Pasiūlyti lankyti neformalų meninį ugdymą
Būtinai atrasti, už ką tokį vaiką pagirti, pasidžiaugti kiekviena, kad ir mažiausia, jo sėkme
Būti pasiruošus įvairių veiklų, kad prireikus būtų galima jas keisti
Muzikos mokytojų pateiktos atvejų analizės
Dalia Baniulienė, Pasvalio Petro Vileišio gimnazija
Kęstutis Jaskevičius, Rudaminos „Ryto“ gimnazija
Antonina Kozlovskaja, Visagino Draugystės progimnazija
Loreta Kuksėnienė, Ignalinos gimnazija
Agneta Sarafinaitė, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazija
Rūta Vekerotienė, Mokykla Molėtų gimnazija
Jurgita Voskanienė, Maišiagalos Lietuvos didžiojo kunigaikščio Algirdo gimnazija
Psichologo komentarus parengė
Irena Ramoškaitė
1. Ona – didelis specialiųjų ugdymosi poreikių lygis
Atvejo charakteristika. Mergaitė muzikos mokosi 2-oje gimnazijos klasėje pagal
individualizuotą ugdymo programą. Išvada: negalia dėl nežymaus intelekto sutrikimo; didelis
specialiųjų ugdymosi poreikių lygis.
Stipriosios mokinės savybės:
 niekad nekelia elgesio problemų pamoks metu
 moka susikaupti ties viena užduotimi ir ją atlikti pagal savo galimybes
 pareiginga, turi priemones, išgyvena, jei jas pamiršta
Išbandytos mokinio įtraukimo į mokymąsi strategijos. Klasės mokiniai į Oną beveik
nereagavo – jiems tas pats, ar ji yra, ar ne....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3152 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Mokyklinis
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
10 psl., (3152 ž.)
Darbo duomenys
  • Muzikos pamokų planas
  • 10 psl., (3152 ž.)
  • PDF dokumentas 497 KB
  • Lygis: Mokyklinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį planą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt