213000869) dalyvių savarankiškų darbų pagrindu. Kalba neredaguota.
vardai pakeisti.
Temą „Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymosi ypatumai ir meninio ugdymo turinys“
su kvalifikacijos tobulinimo programos dalyviais nagrinėjo Asta Kisielienė, Vilniaus m.
psichologinės pedagoginės tarnybos specialioji pedagogė. Psichologė, Ugdymo plėtotės centro
metodininkė Irena Ramoškaitė analizavo psichologinius klasės valdymo aspektus. Be to, ji pateikė
kiekvieno mokytojų išnagrinėto atvejo psichologinį komentarą.
Svarbiausia mokymų metu iš lektorių išgirsta žinia buvo ta, jog dirbant su specialiųjų ugdymosi
poreikių turinčiai mokiniais reikia būtinai įžvelgti jų stipriąsias puses ir mokant nuo jų atsispirti. Tad
ir mokytojai, analizuodami pasirinktą atvejį, turėjo įžvelgti gerąsias mokinio savybes, jomis remtis
priimant pedagoginius sprendimus.
Analizuodami specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių mokymąsi mokytojai dažniausiai minėjo
šiuos sprendimus:
Žinoti, kokie specialieji poreikiai mokiniams nustatyti
Pasikonsultuoti su specialistais dėl jų mokymosi ypatumų
Pastebėti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus, neignoruoti jų
Keisti savo požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius
Parodyti jiems dėmesį, paklausti, kaip sekasi, kaip gyvuoja
Kurti abipusiu pasitikėjimu grįstą asmeninį santykį
Gražiai, mandagiai bendrauti, prašyti, nekelti balso
Siekiant geresnio kontakto, analizuoti savo bendravimo ypatumus, ypač balso toną, kreipimosi
pobūdį
Padrąsinti imtis užduoties ir ją atliekant
Dažnai prieiti, padėti
Taikyti susitarimus, jų laikytis
Pasiūlyti lankyti neformalų meninį ugdymą
Būtinai atrasti, už ką tokį vaiką pagirti, pasidžiaugti kiekviena, kad ir mažiausia, jo sėkme
Būti pasiruošus įvairių veiklų, kad prireikus būtų galima jas keisti
Muzikos mokytojų pateiktos atvejų analizės
Dalia Baniulienė, Pasvalio Petro Vileišio gimnazija
Kęstutis Jaskevičius, Rudaminos „Ryto“ gimnazija
Antonina Kozlovskaja, Visagino Draugystės progimnazija
Loreta Kuksėnienė, Ignalinos gimnazija
Agneta Sarafinaitė, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazija
Rūta Vekerotienė, Mokykla Molėtų gimnazija
Jurgita Voskanienė, Maišiagalos Lietuvos didžiojo kunigaikščio Algirdo gimnazija
Psichologo komentarus parengė
Irena Ramoškaitė
1. Ona – didelis specialiųjų ugdymosi poreikių lygis
Atvejo charakteristika. Mergaitė muzikos mokosi 2-oje gimnazijos klasėje pagal
individualizuotą ugdymo programą. Išvada: negalia dėl nežymaus intelekto sutrikimo; didelis
specialiųjų ugdymosi poreikių lygis.
Stipriosios mokinės savybės:
niekad nekelia elgesio problemų pamoks metu
moka susikaupti ties viena užduotimi ir ją atlikti pagal savo galimybes
pareiginga, turi priemones, išgyvena, jei jas pamiršta
Išbandytos mokinio įtraukimo į mokymąsi strategijos. Klasės mokiniai į Oną beveik
nereagavo – jiems tas pats, ar ji yra, ar ne....
Šį darbą sudaro 3152 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!