Pirmoje darbo dalyje autorius nagrinėja socialinės įstaigos vadovo vaidmenį didinat socialinio darbo įstaigų personalo darbo efektyvumą teorinius aspektus remiantys socialinio darbo įstaigų vadybos teorija darbo vadybinės problemos.
Antroje darbo dalyje analizuojamos galimybės įdiegti teorinių tyrimų rezultatus jau veikiančioje įmonėje. Darbo autorius nagrinėja šios įmonės veikla bei pateikia savo pasiūlymus kaip spręsti šios įmonės veikloje iškilusias problemas.
Darbo pabaidoje pateikiamos pagrindinės teorinės ir praktinės išvados bei pagrindinių socialinės įstaigos vadovo vaidmenį didinat socialinio darbo įstaigų personalo darbo efektyvumą, problemų sprendimo būdai bei metodai.
Darbo objektas - socialinės įstaigos vadovo vaidmenį didinat socialinio darbo įstaigų personalo darbo efektyvumą.
Darbo tikslas. Išanalizuoti socialinės įstaigos vadovo vaidmenį didinat socialinio darbo įstaigų personalo darbo efektyvumą.
- išanalizuoti socialinio darbo įstaigų personalo vadovo veiklos tobulinimo prielaidas bei praktinius veiksnius bei jų tobulinimo kryptys.
Tyrimo metodai. Suformuluota mokslinė problema buvo sprendžiama šiuolaikinių švietimo reformos procesų kontekste, o tai ribojo praktinės patirties ir kiekybinių metodų taikymo galimybes. Dėl šios priežasties darbe vyrauja loginė ir palyginamoji analizė. Sudėtingai vadybinei problemai spręsti buvo naudojama ir sisteminės analizės logika.
1. Socialinio darbo įstaigų personalo strateginis valdymas
Europinę švietimo padangę XVIII a. antroje pusėje nušvietė humanistinė Šveicarijos pedagogo J.H.Pestalocio idėjų šviesa. Ryški ir plati it vaivorykštė skurdžioje dvasinėje ir Švietėjiškoje to laikmečio realybėje ji tapo naujų minčių skelbėja, humaniško požiūrio į žmogų ir jo ugdymą puoselėtoja. J.H.Pestalocio idėjų šviesa sėmėsi syvų iš J.A.Komenskio plačių demokratinių ir humanistinių asmenybės ugdymo apmatų, ji buvo stiprinama ir Z.Z.Ruso natūralaus auklėjimo deklaravimu, skatinančiu vidinį vaiko aktyvumą, gebėjimu padėti pačiam sau, regėjimu save kaip veiklų ir aktyvų žmogų, suradusį savo vietą šeimos, bendruomenės ir visuomenės plačioje socialinių ryšių aplinkoje.
Plėsdamas J.A.Komenskio ir Ž.Ž.Ruso žmogaus ugdymo dimensijas, J.H.Pestalocis grindė pamatus vaiko socializacijos raidai nuo šeimos, socialinės įstaigos, kitų ugdymo institucijų iki artimos socialinės aplinkos'ir prisitaikymo gyventi joje.
J.H.Pestalocio socialinės - pedagoginės pažiūros ir penkiasdešimt metų trukusi pedagoginė veikla nušviesta darbe „Lynhardas ir Gertrūda", „Laiške draugui apie Stanco įstaigą",...
Šį darbą sudaro 8195 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!