Tapus Europos Sąjungą Lietuva nare įgyja naujų galimybių spręsti kylančias socialines ir ekonomines problemas. Kadangi plėtros programos rengiamos atsižvelgiant į vietines sąlygas, pastarųjų analizė, probleminių bei perspektyvinių sričių identifikavimas atskiruose administraciniuose vienetuose yra svarbus etapas tapus Europos Sąjungos nare. Darbe pateikiami Šiaulių miesto socialinės-demografinės aplinkos tyrimo duomenys ir ją interpretacijos.
1. Kaip pasikeis Lietuvos žmonių gyvenimo kokybė ir pagrindiniai socialinės raidos veiksniai (gyvenimo lygis, užimtumas, išsilavinimo galimybės, saugumas, sveikatos paslaugų kokybė bei prieinamumas ir t. t.).
finansinės pasekmės.
Abi problemos glaudžiai tarpusavyje susijusios. Dabartinis Lietuvos ūkio restruktūrizavimas leis sėkmingiau konkuruoti bendroje ekonominėje erdvėje. Šalies ūkyje paslaugų sektorius plėtosis greičiau nei augs pramonės sektorius, todėl keisis užimtumo struktūra, dalis dirbančiųjų neteks tradiciniu darbo vietų ir pajamų.
Todėl vienuose regionuose nedarbas ir skurdas padidės, kituose gyvenimo lygis pakils, mokėjimas už darbą atitiks Europos standartus. Socialinių išmokų lygis pakils, vykdant Europos Sąjungos reikalavimus (Medaiskis, 2003). Visa tai pabrangintų darbo jėgą tiek, kad ji būtų neįperkama potencialiam darbdaviui, todėl augtų nedarbas.
Darbo tikslas - išnagrinėti esamos socialinės-ekonominės padėties situaciją, socialinės paramos paklausą pagal atskiras socialinių paslaugų gavėjų grupes ir jos organizavimo ypatumus.
Darbo objektas - socialinės paramos ir paslaugų organizavimas.
Metodai - lyginamoji analizė, statistinių duomenų grupavimas, antrinės informacijos analizė.
1.Socialinės apsaugos elementai socialinis draudimas
Strateginis valdžios ir verslo institucijų bendradarbiavimo modelis ir jo įtaka socialinei aplinkai Žinoma, kad bendrąją ekonomikos plėtrą nulemia penki esminiai ekonominės veiklos komponentai:
1. Darbo jėga.
2. Technologija.
3. Infrastruktūra.
4. Finansinis kapitalas.
5. Vadyba.
Dabartiniu metu pasaulyje ir Lietuvoje įvykę pokyčiai daugelyje veiklos sričių ypač veikia Šiuos komponentus. Šalies aukščiausiosios valdžios institucijos (Seimas, Vyriausybė, teismai) nemažai nuveikė vykdydami reformas. Tačiau ekonominiai Šalies laimėjimai ir toliau bus kuklūs, jei nebus formuojama bei įgyvendinama ilgalaikė Šalies ūkio plėtros strategija.
Verslo savivaldos paskirtis - veikti ekonomikos valdymo kokybę regione. Analizuojant valdžios institucijų ir verslo lyderių strateginės partnerystės modelį kyla koordinavimo, monitoringo ir funkcijų delegavimo problemos.
Puikiai veikiantys valstybinių ir verslo institucijų sąveikos mechanizmai turėtų panaikinti atotrūkį tarp valstybinio...
Šį darbą sudaro 8106 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!