Įvairių šalių mokslininkai, dirbantys socialinės, gyventojų politikos, bei demografinių tyrimų srityse (Hohn, 1993; 1999; Dūmon, Nuelant, 1994; Family, 1990; Aldous, Dūmon, 1990; Klinger, 1987; Vishnevkij, Hantrais, Letablier, 1996; Harding, 1995; Gauthier, 1996; Muller-Escoda, Vogt, 1997) paramos šeimai ir vaikui politiką supranta gana nevienodai. Neretai ji iš viso neatskiriama nuo socialinės politikos. Paramos šeimai politikos sutapatinimas su socialine politika iš dalies pasiteisina tose šalyse, kurios yra pasiekusios aukštą išsivystymo lygį. Tuo atveju sumažėja būtinumas realizuoti specialias priemones, kurios spręstų šeimų problemas, ypač patiriančių socialinę atskirtį, ir formuotų šeimai draugišką, geranorišką bei jautrią visuomenę. Be to, paramos šeimai politikos samprata labai priklauso nuo to, kokia socialinės politikos ideologija yra išpažįstama ir kokio modelio socialinės gerovės valstybė yra atstovaujama. Nepaisant visų iki šiol egzistuojančių paramos šeimai politikos sampratos skirtumų, intensyvių mokslinių ir taikomojo pobūdžio diskusijų bei tarptautinių dokumentų šiuo klausimu, pastaruoju metu požiūris į paramos šeimai politiką panašėja.
Konkrečios šalies paramos šeimai politikos tikslai, principai, motyvai ir veiksmai priklauso ne tik nuo demografinės situacijos bei egzistuojančių šeimų problemų, kurias reikia spręsti, bet ir nuo vyriausybės ir visuomenės požiūrio į šeimų problemas, demografinių procesų raidą, nuostatų keisti situaciją bei realių šalies galimybių.
Paramos šeimos ir vaiko politika turi atspindėti konkretaus laikotarpio sąlygas ir problemas. Keičiantis visuomenės išsivystymo lygiui, gyvenimo sąlygoms, būdui bei vertybinėms orientacijoms, kintant šeimai, turi keistis ir paramos šeimai politikos tikslai, veiksmų kryptys, prioritetai.
Sparčiai besikeičiančių socialinių, ekonominių sąlygų ir vertybių fone svarbu objektyviai vertinti naujus šeimos evoliucijos bei funkcionavimo bruožus ir problemas; formuluoti problemoms adekvačią paramos šeimai politikos strategiją, kryptis ir priemonių sistemą; sugebėti atsisakyti senų paramos šeimai stereotipų, ypač tų, kurie skatina išlaikytinių nuotaikas ir pasyvumą, įveikiant gyvenimiškas problemas; kurti šeimą globojančią ir remiančią valstybinių struktūrų, visuomenės nuostatų aplinką.
Paramos šeimai ir vaikui politika dabartiniu metu dažniausiai suprantama kaip vyriausybinių, nevyriausybinių institucijų veiksmai, kurių tikslas yra kurti sąlygas normaliam šeimų funkcionavimui; remti šeimas, siekiant...
Šį darbą sudaro 2675 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!