Referatai

Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas

10   (1 atsiliepimai)
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 1 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 2 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 3 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 4 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 5 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 6 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 7 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 8 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 9 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 10 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 11 puslapis
Rinkos paklausos vertinimas ir prognozavimas 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame mūsų gyvenime ir dažniausiai suprantas kaip verslo įmonių veiklos būdas.Tačiau jį naudoja ne vien verslo įmonės ar organizacijos. Jį pasitelkia ir visuomeninės, politinės, valstybės valdymo bei religinės organizacijos. Daugelis žmonių dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai bei vartotojai. Jie sprendžia, ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, į kur keliauti atostogų metu ir pan. Todėl marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį.
Marketingo reikšmę ir naudingumą geriausiai įrodo jo paplitimas praktikoje. Marketingo panaudojimo galimybės ir ribos labai plačios, tačiau labiausiai jis paplitęs verslo srityje, o ypač verslo įmonių veikloje. Marketingo sąvoka laikoma ta, kuri geriau atskleidžia žmonių norus, reikmes bei jų tenkinimo kryptingumą, kartu pažymint, jog tai yra verslo tikslų siekimo priemonių kompleksiška sistema.
Tam tikslui, kad priimti teisingus vadybos sprendimus, gauti reikalingą informaciją apie rinkos planavimą, kūrimą bei analizę, nustatyti vartotojų poreikius, pirkimo įpročius ar išsiaiškinti verslo veiklos pelningumo galimybes, yra atliekami marketingo tyrimai.
Markrtingo tyrimus galima vertinti kaip specifinę planavimo ir vadybos proceso funkciją. Svarbiausia marketingo tyrimo funkcija yra teikti marketingo sprendimams priimti reikalingą informacią, ją rinkti, apdoroti ir interpretuoti.
Kalbant apie marketingą, apie jo tyrimo svarbą svarbu pažinti rinką ne tik ekonomikos teorijos, bet ir paties marketingo prasme.
Todėl šiame darbe apžvelgsiu pačios rinkos svarbą, jos reikšmę marketingo moksle, rinkos paklausos įvertinimą ir prognozes.
Apibūdinant rinką, galima sakyti, kad tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, išreiškiamas kaina. Tai būtų ekonomikos teorijos apibrėžimas. Marketingo požiūriu apie rinką pasakyta, jog tai visuma esamų ir potencialių vartotojų, siekiančių patenkinti savo poreikius pasikeičiant kuo nors vertingu su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
- vartojimo prekių rinka
- gamybinės paskirties prekių rinka
- prekybininkų-tarpininkų rinka
- valstybinė rinka
- tarptautinė rinka
Vartojimo prekių rinkoje vartotojai yra atskiri asmenys bei šeimos, perkančios prekes...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2364 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. RINKOS SAMPRATA
  • 1.1 RINKOS POTENCIALAS
  • 1.2 RINKOS SEGMENTAVIMAS
  • 2. RINKOS PROGNOZĖ
  • 3. PROGNOZAVIMO METODAI
  • 3.1 KOKYBINIAI PROGNOZAVIMO METODAI
  • 3.1.1 ADMINISTRACIJOS NUOMONĖS METODAS
  • 3.1.2 VARTOTOJŲ NUOMONĖS METODAS
  • 3.1.3 PARDAVĖJŲ NUOMONĖS METODAS
  • 3.1.4 EKSPERTŲ NUOMONĖS METODAS
  • 3.1.5 VADYBININKŲ IR PERSONALO NUOMONĖS METODAS
  • 3.2 KIEKYBINIAI PROGNOZAVIMO METODAI
  • 3.2.1 PAPRASTOSIOS TIESINĖS REGRESIJOS METODAS
  • 3.2.2 SUDĖTINĖS REGRESIJOS ANALIZĖ
  • 3.2.3 EKONOMETRINIS METODAS
  • 4. RINKOS TYRIMŲ ARGUMENTAVIMAS

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2364 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (2364 ž.)
  • Word failas 84 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt