UAB “Soliaris” buvo įsteigta 1994 m. vasario mėn. 14 d. Kauno mieste, pradėjus naują veiklos kryptį 1998 metais įmonė įkūrė filialą Vilniuje, o 2000 metais S.Peštenio individuali įmonė pradėjo platinti kompanijos produkciją Klaipėdos rajone, tačiau nuo kompanijos ši individuali įmonė yra ekonomiškai nepriklausoma.
Įmonė - pirmoji kompanija Lietuvoje pradėjusi prekiauti dekoratyviniais metalais interjerui ir eksterjerui. Šiuo metu UAB “Soliaris” užsiima tiek didmenine tiek ir mažmenine prekyba metalo gaminiais interjerui ir eksterjerui (grotelės ir laiptų pakopos, perforuoti, dekoruoti lakštai, tvoros ir aptvarai, kirstai tempti ir pinti tinklai, varinės stogų, fasadų dangos).
Esant sparčiam ekonomikos augimui, didėjant gyventojų perkamajai galiai, gerėjant verslo finansiniams rezultatams, paklausa ir būstui, ir biurams, ir prekybinėms, ir gamybinėms patalpoms išlieka intensyvi. Taigi susiklosčiusios viso ūkio bei statybos sektoriaus plėtros tendencijos nuteikia optimistiškai ir kompanijos darbuotojus.
UAB „Soliaris“ siekia tiek būti konkurentiška įmonė Lietuos rinkoje, tiek plėstis į kaimynines rinkas. Šiam tikslui pasiekti pirmas žingsnis būtų investuoti į minimalius įrengimus, kurie leistų pradėti gaminti smulkius metalo gaminius. Įmonė pasirinko vieną produktų liniją – grotelės ir laiptų pakopos, kurią norėtų tobulinti.
Pastaruoju metu Lietuvoje marketingui skiriamas vis didesnis dėmesys ne tik stambiose, bet ir vidutinėse ar net smulkiose verslo įmonėse. Ir tai nėra atsitiktinumas, o daugiau neišvengiama būtinybė išlikti nuožmios verslo konkurencijos pasaulyje, kuomet rungiamasi ne tik tarp tos pačios rūšies prekių, bet varžomasi dėl bendro vartotojų dėmesio, pinigų, kurie yra ganėtinai riboti. Tik praktikos dėka lietuvių verslininkai gebėjo pajausti sąryšį tarp pardavimų apimčių bei iš to sekančio pelno rodiklio ir reklamos, būtinumo palaikyti asmeninius santykius su vartotojais bei rūpintis bendru įmonės prestižu. Todėl aišku, kodėl vis daugiau firmų vadinasi ne savininkų vardais, o sugalvotu, ne retai net abstrakčiu, įmonės pavadinimu, stengiasi sukurti įmonės firminį ženklą, stilių, rūpinasi specifiniais šūkiais, rengia įvairius konkursus ir akcijas, dalyvauja labdaros renginiuose. Ne nuošalyje rėmimo, kaip vieno pagrindinių šiuolaikinio lietuviško marketingo įrankių, lieka ir Interneto erdvės bei...
Šį darbą sudaro 17682 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!