2. RINKODAROS LOGISTIKOS SUBSISTEMOS, JŲ TRUMPA CHARAKTERISTIKA.
Marketingo logistika – tai sprendimai ir veiksmai, susiję su fiziniu prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo.
Marketingo logistikos sprendimai ir veiksmai yra susiję su kitasi marketingo komplekso elementais.
Sprendimai dėl paskirstymo kanalo gylio ir paskirstymo sistemos pločio turi lemiama reikšmę pirkėjų skaičiui.
Akivaizdus ryšys yra tarp logistikos ir kainų politikos. Nustatant kainas, butina atsižvelgti į logistikos kaštus. Nuolaidų struktūra remiasi prekių užsakymų dydžiu, jų pirkimo apimtimi, reikalavimais prekių pervežimaui, atsargų sudarymui, įpakavimui ir t.t.
• prekių laikymo (sandėliavimo);
• informacijos.
Sandėlių sistema. Marketingo logistikos procesai vyksta tam tikroje teritorijoje, kurioje yra išsidėsčiusios gamybos įmonės, sandėliai. Sandėlių planavimas apima jų skaičiaus, sudėties, išdėstimo, taip pat sandėliavimo procesų planavimą.
Gamybos įmonė gali naudotis savo arba specialių logistikos įmonių sandėliais.
Saviems sandėliams pirmenybė atiduodama, kai:
• prekių paklausa yra stabili;
• rinkos yra koncentrotos;
• galima gerai panaudoti sandėlių pajėgumą;
• būtina tiesioginė prekių sandėliavimo kontrolė;
• prekių laikimui reikalinga speciali įranga;
• prekės, prieš siunčiant jas gavėjams, turi būti specialiai paruoštos.
Specialių logistikos įmonių sandėliais tikslinga naudotis, kai:
• paklausa labai svyruoja, pavyzdžiui, yra sezoninė;
• rinkos plačiai išsisklaidžiusios arba nepastovios;
• prekių gabenimui naudojamos transporto priemonės dažnai keičiamos;
• prekė naujai įvedama į rinką.
Svarbus, tačiau ne visada lemiamas veiksnys yra lyginamieji kaštai.
Atsargų sudarymo sistema. Atsargos sudaromos siekiant išlyginti prekių gamybos ir jų paklausos bei vartojimo laiko skirtumus.
Sudarant atskirų prekių atsargas būtina atsižvelgti į prekės kaina, laikymo galimybėmis, apyvartos greičiu, gabaritais, vertingumu pirkėjui, paklausos prognozės tikslumu ir kt.
Problemos kyla, kai dėl nenumatytų paklausos pokyčių reikia keisti gamybos apimti. Atsargas kaupiamos ne tik dėl prekių gamybos ir vartojimo ar paklausos laiko skirtumo, bet ir siekiant racionaliau panaudoti transporto priemones, sumažinat kaštus.
Prekių gabenimo sistema. Prekių gabenimo sistema apima prekių judėjimą iki jų pardavimo vietos. Šios sistemos veiksniai:
• pervežamų prekių savybės, svoris, gabaritai, kiekis pavojingumas, temperatūros režimas ir pan.;
• aptarnaujamo rajono savybės: teritorijos dydis, gyventojų ir gyvenviečių skaičius, jų dydis, geografinės sąlygos, kelių tinklas ir pan.;
• prekių išsiuntimo...
Šį darbą sudaro 3302 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!