Kursiniai darbai

Rinkodaros kursinis apie "Sarmą"

9.8   (3 atsiliepimai)
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 1 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 2 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 3 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 4 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 5 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 6 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 7 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 8 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 9 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 10 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 11 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 12 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 13 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 14 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 15 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 16 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 17 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 18 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 19 puslapis
Rinkodaros kursinis apie "Sarmą" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Rinkodaros teorijos analizė ir kosmetikos parduotuvių tinklo "Sarma" marketingo analizė.

TEORINĖ DALIS
Marketingo aplinkos samprata
Marketingo kompleksas
Konkurencija
Rinkos samprata
Tikslinė rinka, segmentavimas, pozicionavimas

APRAŠOMOJI DALIS
Kompanijos istorija
Teikiamos prekės, paslaugos (dabartinė situacija)
Finansiniai duomenys (pardavimai, parduotuvių skaičius, dinamika)
Vizija, misija, šūkis, vertybės

ANALITINĖ DALIS
„Sarmos“ makroaplinka
„Sarmos“ mikroaplinka
„Sarmos“ konkurentai
Strateginiai marketingo sprendimai
„Sarmos“ marketingo kompleksas
Rėmimas

MARKETINGO TYRIMAS: „SARMOS“ APTARNAVIMAS
Tyrimo aprašymas
Tyrimo eiga
Tyrimo išvados

M.E.S. NUOMONĖ
Stipriosios ir silpnosios marketingo komunikacijos vietos
Praktinės rekomendacijos

IŠVADOS

Ištrauka

Paradoksalu, tačiau rinkodaros principų paskaitų metu nagrinėjamas marketingas, kurio sąvoka yra platesnė nei rinkodaros. Tokio alogizmo atsiradimo priežastis glūdi bandyme sulietuvinti sąvoką, kuri sukurta JAV tik 20 a. viduryje susiformavusiam objektui įvardinti ir daugelyje pasaulio šalių vartojama neverčiant, greta kitų, taip pat neverčiamų, mokslų pavadinimų.
Todėl šiame darbe, stengiantis nedaryti klaidų marketingo, kaip mokslo, atžvilgiu ir tuo pat metu neignoruoti valstybinės kalbos normų, dažniau vartojama sąvoka marketingas, o rinkodara, kur įmanoma, vartojama siaurąja, taigi, neprieštaraujančia marketingui, prasme.
Pagrindinis darbo tikslas – atlikti įmonės ženklo “Sarma” marketingo komunikacijos analizę.
Todėl pirmoje dalyje teoriškai apžvelgiamos pagrindinės marketingo dalys: marketingo aplinka, marketingo kompleksas, rinkos samprata, konkurencija, segmentavimas, tikslinės rinkos ir pozicionavimas. Pagrindas šiai teorinei santraukai, be abejo, yra mokslinės marketingo literatūros analizė bei rinkodaros principų paskaitų medžiaga.
Antroji, aprašomoji dalis skirta supažindinimui su kompanija, kuriai priklauso „Sarmos“ prekinis ženklas. Ir čia neišvengiamai susidurta su sąvokų vartojimo problema. Dėl savininkų kaitos įmonės „Sarma“ nebeliko. Tačiau liko parduotuvių tinklas „Sarma“. Ar dabar „Sarma“ yra įmonės, ar prekinis ženklas, klausimas lieka atviras, todėl, priklausomai nuo konteksto, vartojami abu variantai.
Trečioje, analitinėje dalyje visas teorinis trafaretas pritaikomas konkretaus „Sarmos“ įmonės ženklo marketingo komunikacijos analizei. Juk neretai („Sarmos“ atveju taip pat) naujas verslas žengė pirmuosius žingsnius be jokio teorinio užnugario, vedinas atsitiktinumų ir jaunatviško entuziazmo, todėl faktinių rezultatų ir priemonių, panaudotų jiems pasiekti, palyginimas su teorija yra įdomus ir naudingas kol kas tik teorija užsiimantiems studentams.
Tačiau analizė, pasikliaujanti tik teorine medžiaga ir antriniais duomenų šaltiniais, būtų sausoka, mažiau įdomi ir tam tikra prasme išvestinė. Siekiant ją paįvairinti buvo atliktas marketingo tyrimas – stebėjimas, kurio atlikimą sąlygojo parduotuvių tinklo “Sarma” klientų nuomonės ir atsiliepimai internete. Jis aprašytas ketvirtojoje darbo dalyje. Tyrimo nereikėtų pervertinti ir į jį žiūrėti pernelyg rimtai. Jo rezultatas nebuvo būtinas analizės bendram vaizdui. Tačiau jo atlikimas buvo puikus “žaisdami mokomės” strategijos pritaikymas nagrinėjant realią problemą.
Visgi darbas nebūtų pilnavertis, jei baigtųsi tik...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10574 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.4
  • 1. TEORINĖ DALIS.6
  • 1.1. Marketingo aplinkos samprata.6
  • 1.1.1. Makroaplinka.6
  • 1.1.2. Mikroaplinka.7
  • 1.2. Marketingo kompleksas.8
  • 1.2.1. Prekė.8
  • 1.2.2. Kaina.9
  • 1.2.3. Paskirstymas.9
  • 1.2.4. Rėmimas.9
  • 1 paveikslas. Rėmimo komplekso elementai..10
  • 1.3. Konkurencija.10
  • 1.4. Rinkos samprata.11
  • 1.5. Tikslinė rinka, segmentavimas, pozicionavimas.13
  • 1.5.1. Tikslinės rinkos parinkimas.13
  • 1.5.2. Segmentavimas.13
  • 1.5.3. Pozicionavimas.14
  • 2. APRAŠOMOJI DALIS.15
  • 2.1. Kompanijos istorija.15
  • 2.2. Teikiamos prekės, paslaugos (dabartinė situacija).16
  • 2.3. Finansiniai duomenys (pardavimai, parduotuvių skaičius, dinamika).16
  • 1 lentelė. „Sarmos“ augimo rodikliai..17
  • 2.4. Vizija, misija, šūkis, vertybės.17
  • 3. ANALITINĖ DALIS.18
  • 3.1. „Sarmos“ makroaplinka.18
  • 3.1.1. Ekonominė aplinka.18
  • 3.1.2. Socialinė-kultūrinė aplinka.19
  • 3.1.3. Teisinė-politinė aplinka.20
  • 3.1.4. Mokslinė-technologinė aplinka.20
  • 3.1.5. Gamtinė aplinka.20
  • 3.2. „Sarmos“ mikroaplinka.21
  • 3.3. „Sarmos“ konkurentai.22
  • 3.3.1. „Drogas“.22
  • 3.3.2. „Eurokos“.23
  • 3.3.3. „Kristiana“.23
  • 3.3.4. „Kosmada“.23
  • 3.4. Strateginiai marketingo sprendimai.23
  • 3.4.1. Vartotojų segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas.24
  • 3.4.2. Pozicionavimas.25
  • 3.5. „Sarmos“ marketingo kompleksas.26
  • 3.5.1. „Sarmos“ produktas.26
  • 3.5.2 „Sarmos“ kainos.27
  • 3.5.3 „Sarmos“ vieta.28
  • 3.6. Rėmimas.28
  • 3.6.1. Reklama.28
  • 3.6.2. Pardavimo skatinimas.29
  • 3.6.3. Ryšiai su visuomene.30
  • 4. MARKETINGO TYRIMAS: „SARMOS“ APTARNAVIMAS.32
  • 4.1. Tyrimo aprašymas.32
  • 4.2. Tyrimo eiga.33
  • 2 lentelė. Laikas, per kurį konsultantai pasiūlo pagalbą „Sarmos“ parduotuvėse, minutėmis..33
  • 4.3. Tyrimo išvados.33
  • 5. M.E.S. NUOMONĖ.35
  • 5.1. Stipriosios ir silpnosios marketingo komunikacijos vietos.35
  • 5.2. Praktinės rekomendacijos.36
  • 6. IŠVADOS.38
  • LITERATŪRA.39
Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (10574 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 32 psl., (10574 ž.)
  • Word failas 263 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Vadovavimo problemos kursinis darbas

Vadovavimo problemos kursinis darbas Vadyba
Peržiūrėti darbą

Įmonės finansinė analizė kursinis darbas

Įmonės finansinė analizė kursinis darbas Vadyba
Peržiūrėti darbą

Įmonės veiklos planavimas. Kursinis darbas

Įmonės veiklos planavimas. Kursinis darbas Vadyba
Peržiūrėti darbą

Valdymo funkcijų analizė. Kursinis darbas

Valdymo funkcijų analizė. Kursinis darbas Vadyba
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą