Konspektai

Rinkodaros konspektas

9.4   (2 atsiliepimai)
Rinkodaros konspektas 1 puslapis
Rinkodaros konspektas 2 puslapis
Rinkodaros konspektas 3 puslapis
Rinkodaros konspektas 4 puslapis
Rinkodaros konspektas 5 puslapis
Rinkodaros konspektas 6 puslapis
Rinkodaros konspektas 7 puslapis
Rinkodaros konspektas 8 puslapis
Rinkodaros konspektas 9 puslapis
Rinkodaros konspektas 10 puslapis
Rinkodaros konspektas 11 puslapis
Rinkodaros konspektas 12 puslapis
Rinkodaros konspektas 13 puslapis
Rinkodaros konspektas 14 puslapis
Rinkodaros konspektas 15 puslapis
Rinkodaros konspektas 16 puslapis
Rinkodaros konspektas 17 puslapis
Rinkodaros konspektas 18 puslapis
Rinkodaros konspektas 19 puslapis
Rinkodaros konspektas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

I. Rinkodaros ir rinkodaros proceso apibrėžimas

  1. Rinkodara: vertės kūrimas klientams ir jų įtraukimas

  2. Įmonės ir rinkodaros strategija: partnerystė siekiant įraukti klientus, sukurti vertę klientams ir ryšius su jais

1. Rinkodara: vertės kūrimas klientams ir jų įtraukimas

  • Rinkodaros samprata

  • Parastas rinkodaros procesas

  • Išplėstas rinkodaros procesas

Rinkodaros vaidmuo

  • Rinkodaros vaidmuo yra visada turėti klientą organizacijos centre, kitaip tariant, galvoti apie klientą.

  • Peteris Druckeris, vadybos guru, patvirtina rinkodaros ir orientavimosi į klientus svarbą: “Verslo tikslas – sukurti klientą. Verslo įmonė turi dvi – ir tik dvi – pagrindines funkcijas: rinkodarą ir inovacijas. Rinkodara ir inovacijos duoda rezultatų; visa kita yra išlaidos”.

  • Rinkodara yra išskirtinė, unikali verslo funkcija. Taigi didelę verslo sėkmę galima priskirti įmonėms, kurios imasi rinkodaros ir supranta bei įgyja klientus per rinkodarą.

Kas yra rinkodara?

  • Rinkodara – verslo funkcija, susijusi su klientais.

  • Rinkodara – klientų įtraukimas ir pelningų santykių su klientais valdymas.

  • Rinkodaros tikslas yra dvejopas: pritraukti naujų klientų, žadant aukštesnę vertę, /ir išlaikyti bei auginti esamus klientus teikiant vertę ir pasitenkinimą.

Rinkodaros samprata

  • Rinkodara – verslo veikla, susijusi su visų rūšių verslo (privataus, viešojo sektoriaus, labdaros ar kt. organizacijomis) veikla.

  • Tai klientų poreikių nustatymas ir tenkinimas kuriant ir išlaikant prekės ženklo vertybes, duodančias pelną organizacijai.

  • Konkurencingoje ir technologijomis paremtoje globalioje rinkoje įmonės turi įgyvendinti ir viziją, ir misiją, suprasti rinkodarą ir valdymą bei naudotis įvairiomis joms prieinamomis skaitmeninėmis technologijomis.

  • Įmonės turi nustatyti, į kokius segmentus nukreipti, kaip pozicionuoti savo prekės ženklą ir kaip panaudoti rinkodaros komplekso elementus pelnui ir kitiems organizacijos tikslams pasiekti.

Rinkodaros apibrėžimai

  • Šiandien rinkodara turi būti suprantama ne senąja pardavimo – „pasakojimo ir pardavimo“ – prasme, o nauja – klientų poreikių tenkinimo – prasme.

  • Pardavimai ir reklama yra tik dalis didesnio rinkodaros komplekso – rinkodaros priemonių rinkinio, kuris veikia kartu, kad įtrauktų klientus ir patenkintų klientų poreikius bei kurtų ryšius su klientais.

  • Rinkodara apibrėžiama kaip procesas, kurio metu įmonės įtraukia klientus, kuria tvirtus santykius su klientais ir kuria vertę klientui, kad gautų vertę iš mainų.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 30335 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
177 psl., (30335 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo konspektas
  • 177 psl., (30335 ž.)
  • Word failas 10 MB
  • Įkeltas: 2024 m.
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt