I. Rinkodaros ir rinkodaros proceso apibrėžimas
Rinkodara: vertės kūrimas klientams ir jų įtraukimas
Įmonės ir rinkodaros strategija: partnerystė siekiant įraukti klientus, sukurti vertę klientams ir ryšius su jais
1. Rinkodara: vertės kūrimas klientams ir jų įtraukimas
Rinkodaros samprata
Parastas rinkodaros procesas
Išplėstas rinkodaros procesas
Rinkodaros vaidmuo
Rinkodaros vaidmuo yra visada turėti klientą organizacijos centre, kitaip tariant, galvoti apie klientą.
Peteris Druckeris, vadybos guru, patvirtina rinkodaros ir orientavimosi į klientus svarbą: “Verslo tikslas – sukurti klientą. Verslo įmonė turi dvi – ir tik dvi – pagrindines funkcijas: rinkodarą ir inovacijas. Rinkodara ir inovacijos duoda rezultatų; visa kita yra išlaidos”.
Rinkodara yra išskirtinė, unikali verslo funkcija. Taigi didelę verslo sėkmę galima priskirti įmonėms, kurios imasi rinkodaros ir supranta bei įgyja klientus per rinkodarą.
Kas yra rinkodara?
Rinkodara – verslo funkcija, susijusi su klientais.
Rinkodara – klientų įtraukimas ir pelningų santykių su klientais valdymas.
Rinkodaros tikslas yra dvejopas: pritraukti naujų klientų, žadant aukštesnę vertę, /ir išlaikyti bei auginti esamus klientus teikiant vertę ir pasitenkinimą.
Rinkodaros samprata
Rinkodara – verslo veikla, susijusi su visų rūšių verslo (privataus, viešojo sektoriaus, labdaros ar kt. organizacijomis) veikla.
Tai klientų poreikių nustatymas ir tenkinimas kuriant ir išlaikant prekės ženklo vertybes, duodančias pelną organizacijai.
Konkurencingoje ir technologijomis paremtoje globalioje rinkoje įmonės turi įgyvendinti ir viziją, ir misiją, suprasti rinkodarą ir valdymą bei naudotis įvairiomis joms prieinamomis skaitmeninėmis technologijomis.
Įmonės turi nustatyti, į kokius segmentus nukreipti, kaip pozicionuoti savo prekės ženklą ir kaip panaudoti rinkodaros komplekso elementus pelnui ir kitiems organizacijos tikslams pasiekti.
Rinkodaros apibrėžimai
Šiandien rinkodara turi būti suprantama ne senąja pardavimo – „pasakojimo ir pardavimo“ – prasme, o nauja – klientų poreikių tenkinimo – prasme.
Pardavimai ir reklama yra tik dalis didesnio rinkodaros komplekso – rinkodaros priemonių rinkinio, kuris veikia kartu, kad įtrauktų klientus ir patenkintų klientų poreikius bei kurtų ryšius su klientais.
Rinkodara apibrėžiama kaip procesas, kurio metu įmonės įtraukia klientus, kuria tvirtus santykius su klientais ir kuria vertę klientui, kad gautų vertę iš mainų.
Šį darbą sudaro 30335 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!