Šiame savo savarankiškame darbe “rekreacijos ir turizmo mikro ir makro etikos problemos” sieksiu išanalizuoti su kokiomis etinėmis problemomis rekreacijos ir turizmo srityje susiduria paslaugų teikėjai (įmonių vadovai, darbuotojai) ir paslaugų pirkėjai (potencialūs turistai). Taigi visas problemas išskirsime į makro problemas ir mikro problemas.
”Rekreacija - žmogaus fizinių ir psichinių jėgu atstatymo procesas”.[1. p.16].
“Turizmas- tikslinga žmonių veikla, susijusi su kelione ir laikinu buvimu už nuolatinės gyvenamosios vietos ne ilgiau kaip vienerius metus, jei ši veikla nėra mokymas ar mokamas darbas lankomoje vietovėje” [1. p.316]. Turizmas- “Tai viena svarbiausių rekreacinės veiklos susedamųjų dalių.” [1. p.20] Turizmo paslauga –“tai veikla susijusi su turistų poreikių tenkinimu, suteikiant turistams kelionės organizavimo, transporto, apgyvendinimo, maitinimo, informacijos ar specialias paslaugas. Tai daugelio įvairių šakų įmonių ir turizmo firmų pastangų rezultatas.” [1. p.317].
Makro etika – sąntykiai tarp organizacijų ir valstybės – visuomenės apskritai. Verslininkų elitizmas, paternalizmas, susvetimėjimas, diskriminacija ir kitos negerovės.
Mikro etika – nagrinėja sąntykius tarp orgazinacijų ir organizacijos viduje. Bendravimo ir verslo etikos problemų grupės: etiško bendravimo normų nesilaikymas, apgavystė, korupcija, piktnaudžiavimas, interesų konfliktas ir seksualinis priekabiavimas. Taip pat aptarsime darbuotojų sąntykius su klientais, kokie jie turėtų būti ir kokie ne. Ir kokia reikšminga yra tinkama darbo uniforma.
Naujoji verslo strategija tiek turizmo tiktiek rekreacijos, bei kitose srityse dabar daug dėmesio skiria komunikacijai ir informacijai. Daugeliui įstaigų išoriniai kontaktai nėra vien komerciniai. Šiais laikais nerasime nė vienos firmos, kuri manytų, kad jos paslaugomis naudosis vien dėl jų puikios kokybės. Savaime aišku, kad “pardavimo strategijai vis didesnę reikšmę turi psichologiniai svertai. Malonūs ir paslaugūs darbuotojai atspindi įmonės ar įstaigos strategiją” [6. 8p.]. Tai ypač akivaizdu klasikinėje paslaugų srityse – kelionių agentūrose, viešbučių sektoriuje, draudimo įmonėse ir pan. Sėkmę lemia gebėjimas bendrauti, todėl darbuotojų elgesiui dabar keliami ypač dideli reikalavimai. Taigi, bendravimo kultūra, ilgą laiką buvusi užmiršta, dabar įgyja vis didesnę reikšmę. “Mandagumas padeda siekti sėkmės ir versle ir asmenineme gyvenime,...
Šį darbą sudaro 3598 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!