Tyrimai

Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose

10   (3 atsiliepimai)
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 1 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 2 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 3 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 4 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 5 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 6 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 7 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 8 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 9 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 10 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 11 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 12 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 13 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 14 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 15 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 16 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 17 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 18 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 19 puslapis
Reklamos kaita populiariausiuose žurnaluose 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

„Reklama – verslas, kuris parduoda įvaizdį, koncepciją ar produktą sukurtą taip, kad žmonės nori jo.“ P.O.Keirstead. Šiandien daug firmų bei organizacijų reklamos dėka perprato savo produkto įvaizdžio kūrimo pradžiamokslį, o kai kurios ją drąsiai pasitelkia kaip „pagrindinį kozirį“ konkurenciniame kare. Tokiu būdu joms pavyksta įrodyti savo pranašumą, pasiekti, kad apie jų teikiamas paslaugas ar produkciją žinotų kuo daugiau žmonių.
Daugiau kaip 70% Lietuvos gyventojų skaito įvairius žurnalus, todėl reklama šiuose leidiniuose ypač tinka tiems gamintojams, prekių ir paslaugų pardavėjams, kurių produkcijai apibrežtos gana tikslios vartojimo rinkos, apimančios visos šalies teritoriją. Reklama žurnaluose yra veiksminga, patraukia skaitytojų dėmesį, išsiskiria tikslingumu ir ypač kokybiška spauda. Todėl aktualu išsiaiškinti, kokios rūšies reklama vyrauja populiariausiuose žurnaluose, ar ji atitinka skaitytojų auditoriją, kaip reklamos kiekis kito nuo leidinio pasirodymo iki šių dienų.
Darbo tikslas – atskleisti reklamos kaitą populiariausiuose žurnaluose.
• grafiškai pavaizduoti, kaip kito tiražas;
• išsiaiškinti, ar reklama atitinka auditoriją;
• nustatyti, kokios rūšies reklama dominuoja lietuviškuose žurnaluose;
Tyrimo imtis. Tyrimui atlikti, buvo peržiūrėta reklama pirmo numerio kiekvieno lietuviško žurnalo– „Cosmopolitan ( - 2006 m. )“, „Moteris( - 2006 m.)”, „Laima( 1993 - 2006 m.)“, „Ieva( 1990 - 2006 m.)“, „Veidas (1992 - 2006 m.), „Panelė“ (1994 -2006) „Stilius (1997 - 2006 m.)“, „Krepšinis (1998 - 2006 m.)“, „FHM( - 2006 m.)“ bei žurnalus, skirtus vaikams – „Flintas (1996 – 2006 m.)“ ir „Justė (2001 - 2006 m.)“
Reklamos žurnale privalumai:
• žurnalas geriausiai orentuoja reklamą į pasirinktas vartotojų grupes;
• žurnalai su nedideliu tiražu pateikia mažesnius reklamos įkainius, bet jeigu jų tiražas išpardavinėjamas tikslinėje rinkoje, reklama būna labai efektinga;
• specializuotu žurnalų skaitytojų intelekto lygis yra pakankamai aukštas, kad pateikti reklaminiai skelbimai, kuriuose yra sudėtingi tekstai, leidžia išdėstyti įmonės pozicijas ir išsamiau papasakoti apie prekę.
Reklamos žurnale trūkumai;
• kiekvienas žurnalas ilgai ruošiasi, prieš išeidamas į spaudą. Nuo skelbimo padavimo į žurnalą datos iki jo pasirodymo gali praeiti keli mėnesiai;
• kainos populiariuose žurnaluose yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4740 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
33 psl., (4740 ž.)
Darbo duomenys
  • Žiniasklaidos tyrimas
  • 33 psl., (4740 ž.)
  • Word failas 321 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt