„Reklama – verslas, kuris parduoda įvaizdį, koncepciją ar produktą sukurtą taip, kad žmonės nori jo.“ P.O.Keirstead. Šiandien daug firmų bei organizacijų reklamos dėka perprato savo produkto įvaizdžio kūrimo pradžiamokslį, o kai kurios ją drąsiai pasitelkia kaip „pagrindinį kozirį“ konkurenciniame kare. Tokiu būdu joms pavyksta įrodyti savo pranašumą, pasiekti, kad apie jų teikiamas paslaugas ar produkciją žinotų kuo daugiau žmonių.
Daugiau kaip 70% Lietuvos gyventojų skaito įvairius žurnalus, todėl reklama šiuose leidiniuose ypač tinka tiems gamintojams, prekių ir paslaugų pardavėjams, kurių produkcijai apibrežtos gana tikslios vartojimo rinkos, apimančios visos šalies teritoriją. Reklama žurnaluose yra veiksminga, patraukia skaitytojų dėmesį, išsiskiria tikslingumu ir ypač kokybiška spauda. Todėl aktualu išsiaiškinti, kokios rūšies reklama vyrauja populiariausiuose žurnaluose, ar ji atitinka skaitytojų auditoriją, kaip reklamos kiekis kito nuo leidinio pasirodymo iki šių dienų.
Darbo tikslas – atskleisti reklamos kaitą populiariausiuose žurnaluose.
• grafiškai pavaizduoti, kaip kito tiražas;
• išsiaiškinti, ar reklama atitinka auditoriją;
• nustatyti, kokios rūšies reklama dominuoja lietuviškuose žurnaluose;
Tyrimo imtis. Tyrimui atlikti, buvo peržiūrėta reklama pirmo numerio kiekvieno lietuviško žurnalo– „Cosmopolitan ( - 2006 m. )“, „Moteris( - 2006 m.)”, „Laima( 1993 - 2006 m.)“, „Ieva( 1990 - 2006 m.)“, „Veidas (1992 - 2006 m.), „Panelė“ (1994 -2006) „Stilius (1997 - 2006 m.)“, „Krepšinis (1998 - 2006 m.)“, „FHM( - 2006 m.)“ bei žurnalus, skirtus vaikams – „Flintas (1996 – 2006 m.)“ ir „Justė (2001 - 2006 m.)“
Reklamos žurnale privalumai:
• žurnalas geriausiai orentuoja reklamą į pasirinktas vartotojų grupes;
• žurnalai su nedideliu tiražu pateikia mažesnius reklamos įkainius, bet jeigu jų tiražas išpardavinėjamas tikslinėje rinkoje, reklama būna labai efektinga;
• specializuotu žurnalų skaitytojų intelekto lygis yra pakankamai aukštas, kad pateikti reklaminiai skelbimai, kuriuose yra sudėtingi tekstai, leidžia išdėstyti įmonės pozicijas ir išsamiau papasakoti apie prekę.
Reklamos žurnale trūkumai;
• kiekvienas žurnalas ilgai ruošiasi, prieš išeidamas į spaudą. Nuo skelbimo padavimo į žurnalą datos iki jo pasirodymo gali praeiti keli mėnesiai;
• kainos populiariuose žurnaluose yra...
Šį darbą sudaro 4740 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!