Sąvokos yra pagr.elementai,kurių dėka žmonės mąsto ir bendrauja.esminiai sąvokos požymiai padeda apibrėžti ją ir atskirti nuo kitų sąvokų.Sąvokos esti įvairios:jungiamosios,skiriamosios,santykinės.Dažniausiai mokiniams pateikiama konkrečių sąvokos pavyzdžių ir nepavyzdžių,ir jie tą sąvoką ima suprasti.Išmokti sąvoką ir logiškai mąstyti yra svarbiausi beveik kiekvieno m-kloje mokomo dalyko tikslai.Tai yra pagrindas mokiniams suprasti dėstomuosius dalykus.Sąvokų mokymasis iš esmės yra procesas,kada klasifikuojama ir priskiriama kategorijoms.Sąvokų mokymasis ir mokymas turi tvirtą teorinį pagrindą.Tyrimai parodė,kad pasirengimas išmokti sąvokas priklauso nuo amžiaus ir intelekto.Jie t.p.atskleidė,kad norint, jog mokiniai kiek galima daugiau išmoktų,reikia pateikti pavyzdžių ir nepavyzdžių,o mokyt.gali palengvinti sąvokų mokymąsi specifinėmis preimonėmis,tokiomis kaip regimieji ir minčių vaizdiniai bei grafinės schemos.Mokomoji sąvokų mokymo paskirtis yra padėti mokiniams suprasti dėstomojo dalyko sąvokas ir suformuluoti aukštesnio lygio mąstymo pagrindą.Sąvokų aiškinimui skirta pamoka susideda iš 4 fazių:susipažindinimo su tikslais ir parengties sužadinimo,pavyzdžių ir nepavyzdžių pateikimo,tikrinimo ar mokiniai suprato ir pagalbos mokiniams,analizuojantiems savo mąstymo procesus.Esama keleto skirtingų sąvokų mokymo būdų.2 iš labiausiai paplitusių yra tiesioginis išdėstymas ir sąvokos atradimas.Tiesiogiai dėstydamas,mokytojas pavadina ir apibrėžia sąvoką pamokos pradžioje,o paskui pateikia ryškiausius pavyzdžius.Atradę sąvoką,mokytojas pateikia tam tikrų jos pavyzdžių ir nepavyzdžių,bet sąvokos neapibrėžia ir nepavadina iki pamokos pabaigos.Iki mokymo reikia atsirinkti ir išanalizuoti sąvokas,atrinkti pavyzdžius ir nepavyzdžius bei išsiaiškinti,kokia tvarka pateikti pavyzdžius.Užduodami klausimus ir skatindami diskutuoti,mokytojai padeda mokiniams analizuoti savo mąstymą ir susieti naujai išmoktus dalykus su jau žinomais;t.y.paskutinioji sąvokų mokymui skirtos pamokos fazė.Kaip ir kituose mokymo modeliuose,po mokymo svarbiausia,kad mokytojai testavimo programas suderintų su specifiniais modelio tikslais.Įvertinant,kaip mok.supranta sąvoką svarbu,kad ji turėtų ne vien tik apibrėžti sąvoką.Mokiniai.turėtų pademonstruoti žiną sąvokos esminius požymius ir jos sąsajas su kitomis sąvokomis.
Fizine prievarta vadiname neatsitiktinius,sąmoningus smurtinius veiksmus vaiko atžvilgiu,kurie sukelia vaikui skausmą ar gali sukelti sveikatos ir vystymosi sutrikimus.Tai-mušimas ranka ir įv.daiktais;kūno sužalojimo grėsmė;skyrimas darbo ne pagal jėgas.Požymiai,kurie leidžia įtarti,kad vaikas patyrė ar patiria fiz.smurtą-mėlynės,patinimai,gumbai.Elgesio pasikeitimai:išgąstis,kai kiti vaikai verkia,atsiradęs agresyvumas arba atsiribojimas,tėvų baimė,baimė eiti namo.Emocinė prievarta vadiname vaiko sugebėjimų,jo savęs...
Šį darbą sudaro 2809 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!