R. Cava knygoje „Kaip elgtis su sunkiais žmonėmis“ aptariami pagrindiniai bendravimo įgūdžiai bei kaip elgtis su manipuliatoriais, sunkiais klientais, viršininkais, bendradarbiais ir pavaldiniais.
Ar man ši knyga patiko? Į knygą žiūrėjau labai skeptiškai, nes tokie vyliojantys pavadinimai dažniausiai tik ir lieka „skambiais pavadinimais“. Vėliau, kai knygą pradėjau skaityti, joje atradau įdomių temų, atsakymų į kai kuriuos klausimus. Knygoje rasite psichologinės teorijos, tačiau ji perteikiama labai paprastai. Kai kurie dalykai gali pasirodyti jau girdėti ar žinomi. Tačiau, ar pritaikome tas žinias? Taigi, vieną yra žinoti, o visai kitą sugebėti panaudoti turimas žinias tinkama linkme. Skaitydami knygą, galite atlikti įvairius testus, kurių pagalba prasiblaškysite, geriau suprasite save, galbūt sužinosite ko dar nežinojote, ar manėte esant kitaip. Knygoje, testų pagalba įvertinau save kaip klausytoją, sužinojau kad esu geresnė nei vidutinis klausytojas, tačiau dar turiu tobulinti šiuos įgūdžius. Iškalbumo taip pat turiu pasimokyti, tai patvirtino mano surinktų balų skaičius.
Autorė didelį dėmesį skyrė elgesiui su žmonėmis – manipuliatoriais temai. Kiekvienas darbe esame susidurę su įvairaus „plauko manipuliatoriais“, o gal ir patys jais esame. Knygoje pabrėžiama, kad „manipuliacijos gali būti dvejopos – pozityvios ir negatyvios“. Dažniausiai mes susiduriame su negatyvia manipuliacija. Kartais bendraudami pastebime, kitų asmenų neatvirumą, gudravimą arba tiesiog patys bendraudami „žaidžiame“. Tai gali vykti ir nepastebimai. Šioje knygoje radau pateiktą 115 būdų, kaip žmonės manipuliuoja kitais, ir metodų, kaip reaguoti į tokį elgesį. Mano nuomone, kai kuriems „manipuliacijos būdams“ trūko išsamesnio paaiškinimo. Norėjosi gauti aiškesnių ir konkretesnių atsakymų, daugiau pavyzdžių.
Daugeliui iš mūsų tenka bendrauti su įvairiais klientais. Autorė juos vadina „sunkiausiais ir labiausiai vedančiais iš kantrybės žmonėmis“. Kiekvienas esame girdėję, kad „visų svarbiausia yra klientas“. Mandagus aptarnavimas, dėmesys vienas iš geriausių būdų bendraujant su klientais. Man patiko autorės patarimai, kaip elgtis su piktais klientais. Pirmiausia autorė pataria atsižvelgti į kliento jausmus ir pabūti jo kailyje. „Atidžiai jį išklausykite nenuleisdami nuo jo žvilgsnio, linkčiokite ir kitaip...
Šį darbą sudaro 741 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!