elektronine muzika vadiname elektroniniais instrumentais, skaitmeniniu formatu įrašytais garsais, skaitmeninėmis garso programomis (seknvenceriais) sukurtą muziką.
jai būdinga savito tembro garsai ir jų deriniai, įvairūs garso efektai, kurių negalima išgauti kitais muzikos instrumentais arba žmogaus balsu.
elektroninės muzikos garsus formuoja pats kompozitorius, įvairiais garso generatoriais, laikinių ir dažninių charakteristikų keitikliais, elektros filtrais, moduliatoriais ir kitais įrenginiais keisdamas garsų aukštį, garsumą, tembrą.
sukurti garsai įrašomi į kompaktines plokšteles, garso kortą, paskui įrašas permontuojamas, papildomas naujais garsais.
pagal akustiką, tembrą, ritmą sukuriama nauja garsų sistema.
kai kada elektroninės muzikos garsas papildomas tradicine muzika.
nusivylęs tradicinio orkestro galimybėmis italų dailininkas ir kompozitorius Luidžis Rusolo XX a. pradžioje sugalvojo sujaukti romantinę nuobodybę ir kūrinius atlikinėti savadarbiais instrumentais – intonarumoriais ir kitais triukšmingais būdais.
sukūrė elektra varomas 27 triukšmo mašinas, kurių kiekvienai pagal skleidžiamą garsą suteikė pavadinimą („staugūnas“, „zirzlys“, „švilpikas“ ir t. t. ).
naujieji instrumentai buvo panašūs į dėžes su garsiakalbiais ir sukama rankena.
taip gimė „triukšmų muzika“, kurią jie vadino futurizmu („ateities menu“).
Russolo vadinamas žymiausiu eksperimentinės ir triukšmų muzikos pradininku.
nors kartu su futuristais surengė keletą savo muzikos koncertų, tačiau kūrinius sunaikino praūžęs Antrasis pasaulinis kartas.
„Miesto pabudimas“ („Risveglio Di Una Città“) sukurtas 8 intonarumoriams, likęs tik trumpas kūrinio garso ir partitūros fragmentas.
elektroninės muzikos atsiradimo istorija 2 dalis
tikroji elektroninės muzikos era prasideda XX a. antroje pusėje ir sutampa su muzikinio avangardo pradžia.
tuo metu elektroninės muzikos daugiausia buvo galima išgirsti iš plokštelių ar magnetofono juostos.
futuristinio laikotarpio dvasia atgimė su ypatingomis muzikinėmis idėjomis, kurias jau buvo galima atlikti mikrofonu, magnetofonu ir visais įmanomais, gyvais ir negyvais aplinkos garsais.
prasideda naujas „triukšmo“ muzikos etapas, o prancūzas Pjeras Šeferis tokiai muzikai sugalvoja „konkrečiosios muzikos“ pavadinimą.
1948 m. per Paryžiaus radiją nuskambėjo pirmasis triukšmų koncertas.
elektroninės muzikos atsiradimo istorija 3 dalis
didžiausias susidomėjimas elektroninės muzikos aparatais buvo apėmęs vokiečių kompozitorių Karlheincą Štokhauzeną, kuris vadinamas tikruoju elektroninės muzikos lyderiu.
kompozitoriui įspūdį padarė prancūzų konkrečiosios muzikos eksperimentai, kuriuos pradėjo pats bandyti Kelno radijo studijoje.
visais gyvenimo etapais kompozitorius...
Šį darbą sudaro 1303 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!