1. Bendravimas ir komunikacija.
a) Bendravimas ir komunikacija nėra tapatūs reiškiniai.
b) Komunikacija yra bendravimo sudėtinė dalis.
Bendravimas– tai procesas, kurio metu perduodama informacija, bendraujama, keičiamasi patyrimu, mintimis, išgyvenimais ir kt. Bendravimas- tai dviejų ar daugiau žmonių tarpusavio keitimasis informacija, emocinio būvio sąveika ir santykiai, tenkinantys žmogiškuosius ar organizacijos poreikius.
Komunikacija yra procesas, kurio metu keičiamasi informacija tarp individų bendros simbolių, ženklų ir elgesio sistemos dėka.
c) tarpusavio suvokimu bei supratimu.
2. Bendravimo proceso sudedamosios dalys, funkcijos, lygiai.
Bendravimo proceso sudedamosios dalys:
a) Bendravimas;
b) Bendravimo priemonės;
c) Darbo objektai;
d) Bendravimo rezultatas.
Bendravimo funkcijos:
a) Kontaktinė funkcija.
b) Tarpusavio sąveikos arba komunikacinė funkcija.
c) Reguliacinė funkcija.
Bendravimo lygmenys:
a) Dalykinis (arba verslo) bendravimo lygmuo.Kasdieninis bendravimas su tiekėjais, platintojais, esamais ir potencialiais klientais, valstybės institucijomis ir kitomis organizacijomis. Dalykinio bendravimo tikslai: informuoti, išsiaiškinti, įtikinti. Dalykiniame bendravime svarbu vieši pasisakymai, pokalbiai telefonu, derybos, susirinkimų vadyba, vizitų organizavimas ir t.t.
b) Neformalus (asmeninių ir kitokių santykių) bendravimo lygmuo. Neformalaus bendravimo tikslas- kad asmuo galėtų suprasti kitą ir būtų suprastas. Neformalaus bendravimo lygmenys- asmeninis, tarpasmeninis. Asmeninis bendravimas– tai asmens vidaus atskleidimas ir pažinimas, bendravimas tarp artimųjų šeimoje, su giminėmis, bičiuliais ir draugais. Tarpasmeninis bendravimas – tai neformalus asmenų bendravimas, trunkantis ilgesnį ar trumpesnį laiką ir atspindintis tam tikrą intelektualinį, emocinį ar fizinį bendraujančių artumą. Tarpasmeninis bendravimas gali apimti bendravimą grupėse, komandose ar kitose žmonių bendrijose, kurių narius sieja tam tikras bendras požymis – bendra veikla, priklausymai tai pačiai organizacijai, bendri interesai ir kt.
3. Bendravimo efektyvumo lygiai
◦ 1 lygis – tiesioginis efektyviausias. Pasikeitimas informacija vyksta tiesioginio kontakto metu, naudojant verbalinius (žodinius) ir neverbalinius simbolius, t.y. (akis į akį). Momentinis grįžtamasis ryšys už-tikrina efektyvios komunikacijos procesą.
◦ 2 lygis - mažiau efektyvus. Bendravimo partneriai atskirti erdvėje ir sąlyginai laike (telefonas, el. paštas).
◦ 3 lygis – netiesioginis (sudėtingiausias) – rašytinė komunikacija (pašto paslaugos). Partneriai atskirti laike ir erdvėje. Nėra momentinio grįžtamojo ryšio.
4. Bendravimo integralus modelis ir jo sudedamosios dalys.
Bendravimo procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos...
Šį darbą sudaro 3127 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!