Tai, ką firma siūlo pirkėjui kaip savo produktą, yra jo poreikių tenkinimas. Jei tas produktas yra kokia nors paslauga, jį apibūdins tokios nematerialios savybės kaip patogumas, išskirtinumas ir kokybė. Tačiau jei produktas yra fizinė prekė, jis turi fizines charakteristikas ir savybes - apimtį bei formą, ir jos daro įtaką logistinėms išlaidoms. Kadangi šiuo metu paslaugų sferoje dirba nedaug logistikos specialistų, daugiausia dėmesio skiriama produktui - fizinei prekei. Tačiau ryškėja visuomenės orientavimosi į paslaugas tendencija, todėl ateityje daugiau dėmesio reikės skirti paslaugų kaip produkto charakteristikoms.
Logistinė sistema turėtų turėti tam tikrą organizacinę struktūrą, priklausančią nuo to, kas vartos produktą. Kuriant logistinę strategiją, būtina turėti detalesnę produktų skirstymo schemą. Tradiciškai produktai skirstomi į vartojimo ir gamybines prekes.
Patogumo prekes. Jas vartotojai perka dažnai, iš karto, parduotuvėse nelygindami. Tipiški pavyzdžiai - muilo, tabako gaminiai, maisto produktai. Šiuos produktus paprastai reikia plačiai paskirstyti po daugelį parduotuvių, ir todėl daug investuojama į atsargas, didelės transportavimo sąnaudos.
Sudėtingas prekes. Tai tos prekės, kurių ieškodami vartotojai lanko daug parduotuvių ir lygina kainas, kokybę, o perka tik gerai pamąstę. Tipiškos šios kategorijos prekės yra madingi drabužiai, automobiliai bei namų apyvokos reikmenys. Logistinės išlaidos vidutinės.
Ypatingos prekės
Ypatingas prekes. Joms įsigyti pirkėjas deda daug pastangų, ieško tam tikrų tipų bei rūšių prekių. Tai gali būti labai įvairios prekės - nuo delikatesų iki pagal užsakymą pagamintų automobilių. Logistinės išlaidos mažos.
Gamybinės prekės
Gamybinės prekės. Tai prekės, skiriamos individualiems vartotojams ar organizacijoms, naudojamos kitiems produktams gaminti ar teikiant paslaugas. Tradiciškai šios prekės klasifikuojamos pagal panaudojimą. Gamybinės prekės gali būti galutinio produkto dalis (žaliavos, komplektavimo dalys), gali būti naudojamos gamybos procese (pastatai ir įrenginiai), yra ir tokių, kurios gamybos procese tiesiogiai nenaudojamos (atsargos bei verslo paslaugos). Ši klasifikacija reikalinga rengiant pardavimo strategiją, bet ji nėra aiški ir naudinga planuojant fizinio paskirstymo strategiją. Tam tikrų kategorijų prekių pirkėjai nedaug dėmesio kreipia į aptarnavimo lygį. Tai reiškia, kad rengiant logistinį planą...
Šį darbą sudaro 7269 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!