Didėjanti logistikos, kaip marketingo priemonės, reikšmė privertė daugelį rinkos dalyvių integruoti pardavimų, marketingo ir logistikos funkcijas. Progresyviose kompanijose unifikuotos pardavimų komandos, gamyba, logistika, informacinės sistemos, marketingo personalas yra integruoti į logistikos programą tam, kad geriau atitikti kliento poreikius. Taip, komunikuojant su vartotoju, randami individualūs vartotojui logistinių problemų sprendimai.
Mūsų darbo tikslai yra susipažinti su marketingo logistika, jos funkcijomis, tikslais, uždaviniais. Išanalizuoti mūsų pasirinktą įmonę UAB ”Agava”, jos marketingo logistikai įtaką darančius veiksnius: išorinius ir vidinius. Tirsime, kokią įtaką marketingo logistikos sistemai turi UAB "Agava" finansiniai pajėgumai.
1. MARKETINGO LOGISTIKOS SAMPRATA
Po to, kai paskirstymo kanalas pasirinktas, kai nustatytas jo gylis, paskirstymo sistemos plotis ir kanalo dalyvių bendradarbiavimo formos, reikia spręsti, kaip fiziškai pateikti prekes vartotojui arba tarpiniam paskirstymo kanalo dalyviui. Fizinio prekių judėjimo būtinumas kyla dėl to, kad tarp gamybos ir vartojimo yra vietos, laiko ir kiekio neatitikimas. Vartotojas ar pirkėjas preke gali disponuoti tik įveikus šį neatitikimą. Jei pagaminta prekė nepasiekia vartotojo, tai visi kiti marketingo veiksmai apskritai netenka prasmės.
Fiziniam prekių judėjimui apibūdinti pastaruoju metu verslo teorijoje ir praktikoje vis dažniau vartojamas iš karinės srities atėjęs terminas „logistika".
Marketingo logistika apima tik dalį verslo logistikos: prekių judėjimą nuo gamintojo iki jų vartojimo ar pirkimo vietos.
Logistikos kaip marketingo įrankio reikšmė ilgai nebuvo reikiamai įvertinta. Laikytasi požiūrio, kad fizinis prekių pateikimas yra tik pagalbinė funkcija vykdant kitais marketingo veiksmais gautus prekių užsakymus, kad jo vaidmuo marketinge pasyvus. Vėliau buvo įsitikinta, kad sudarius vartotojui laiko ir vietos atžvilgiu palankesnes prekių įsigijimo galimybes, galima tikėtis didesnės sėkmės parduodant savo prekes. Ypač tai būdinga vartojimo prekių rinkai, kurioje vienos paskirties prekės kainomis ir kokybe dažnai yra panašios ir gali viena kitą pakeisti.
Marketingo logistika - tai sprendimai ir veiksmai, susiję su fiziniu prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo.
Marketingo logistikos sprendimai ir veiksmai yra glaudžiai susiję su kitais marketingo komplekso elementais.
Sprendimai dėl paskirstymo kanalo ilgio ir paskirstymo sistemos pločio turi...
Šį darbą sudaro 4857 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!