1. MARKETINGO ARBA LOGISTIKOS PASKIRSTYMO KANALŲ VALDYMAS: strateginis planavimas. strateginiai planavimo lygiai. strateginio planavimo nuoseklumas, lygiai.
Strategija tai veiksmų planas konkretiems ilgalaikiams tikslams pasiekti. Tai procesas, apimantis organizacijos bendravimą su ja supančia aplinka, svarbių ilgalaikių tikslų nustatymą ir, remiantis produktyviu ir efektyviu išteklių paskirstymu, verslo tikslų pasiekimą. Buvo pastebėta, jog organizacijų aprūpinimas ištekliais turi didelę įtaką jų veiklai ir galutiniams rezultatams.
Strateginiai planavimo lygiai Organizacija, norėdama sėkmingai veikti, turi atsižvelgti į tris strateginio planavimo lygmenis: Korporacinis lygmuo. Tai sprendimų ir planų lygmuo, kuris padeda atsakyti į klausimą: kokia verslo šaka mes užsiimame? Arba kokiu būdu būtina paskirstyti savo išteklius tarp atskirų verslo sferų? Padalinių lygmuo. Sprendimai, priimami šiame lygmenyje, formuoja kiekvieno konkretus padalinio planus, kurie veikia korporatyvinę strategiją. Funkcinis lygmuo. Šio lygio planai nagrinėja vidinių resursų paskirstymo klausimus ir atsako į klausimą, koks kiekvienos kompanijos funkcijos indėlis į verslo strategiją? Bendriausias strateginis planas apima visą įmonės veiklą ir numato pagrindinius jos tikslus. Kadangi juos vykdo įvairūs įmonės padaliniai, nuo bendrų įmonės tikslų ir bendros strategijos būtina pereiti prie kiekvienos funkcinės veiklos srities strategijų.
Strateginio planavimo nuoseklumas: Misija – tai vienas ar keli sakiniai, kuriais nusakomas įmonės egzistavimo pagrindinis tikslas ir jos veiklos prasmė. Įmonės tikslai – tai išmatuojamais kokybiniais ir kiekybiniais rodikliais nusakytos užduotys, kurias numatoma įvykdyti per tam tikrą laiką. Perspektyvų tyrimas – tai įmonės savybių ir susiklosčiusių aplinkybių tyrimas, norint nustatyti tas, kurios yra palankio ar nepalankios numatytam tikslui pasiekti. Angliškuose tekstuose perspektyvų tyrimas paprastai vadinamas SWOT analysis. Logistikos tikslai – tai išmatuojamais kokybiniais ir kiekybiniais rodikliais nusakytos marketingo logistikos užduotys, kurias numatoma įvykdyti per tam tikrą laikotarpį. Logistikos marketingo strategija – tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų logistikos ir marketingo veiksmų visuma, nukreipta pasiekti numatytus ilgalaikius tikslus.
Marketingo logistika vadovaujamasi tiek strateginiu, tiek ir operatyviniu lygiu. Strateginio lygio logistikos funkcijos: Transporto rūšies parinkimas; Paskirstymo kanalų nustatymas; Sandelių išdėstymo vietų nustatymas; Aptarnavimo...
Šį darbą sudaro 8604 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!