21 – asis amžius įvardinamas vis tobulėjančiu informacijos amžiumi. Kiekvieną dieną mes susiduriame su naujienomis. Siekiant palengvinti mūsų kasdienybę ir buitį kuriami nauji mechanizmai, ištisos sistemos, o rinką savo ruožtu pasiekia nauji produktai ar paslaugos. Kiekvienas iš jų ten patenka jau turėdamas kūrėjų sugalvotą pavadinimą. Palaipsniui mes susipažįstame su naujuoju produktu ar paslauga, sužinome jų paskirtį, išsiaiškiname visus privalumus ir trūkumus. Čia į pagalbą pasitelkiame reklamą, pažįstamųjų teigiamus, o galbūt neigiamus komentarus apie vieną ar kitą produktą. Dažniausiai į pagalbą pasitelkiami pastarieji, nes atskleidžiami tiek teigiami, tiek neigiami produkto ar paslaugos aspektai, o reklama įvardina tik teigiamus, todėl potencialūs būsimieji pirkėjai nelinkę tikėti viskuo, ką pamato ar išgirsta reklaminėse žinutėse.
Dažniausiai nutinka taip, kad išbandę vieną ar kitą produktą ir supratę, jog jis mums patinka, liekame jam ištikimi ilgainiui. Pirkėjas liaujasi domėjąsis jo mėgstamo produkto pakaitalais, kitos įmonės naujovėmis ir tampa lojaliu vieno ar kelių prekinių ženklų pirkėju.
Tačiau kartais nutinka tai, kas apverčia pirkėjo lojalumą „aukštyn kojomis“. Mėgstamą prekinį ženklą pakeičia kitas.
Šio darbo tikslas yra išsiaiškinti kas lemia prekės ženklų perpozicionavimą ir keitimą. Darbo problema - kokią įtaką vartotojui bei jo lojalumui perkant prekę turi šis veiksnys rinkoje.
Kursinio darbo uždavinys – susipažinti su vykdomu prekės ženklų perpozicionavimu Lietuvos rinkoje, sužinoti vartotojų nuomonę šiuo klausimu.
Darbui rašyti pasirinkau visiems gerai žinomą „Barclay“ cigarečių prekinio ženklo pakeitimą į „Kent“ pavyzdį. Tai buvo naujiena sukėlusi daugybę prieštaringų minčių pirkėjų tarpe.
Kadangi prekinio ženklo keitimas didžiausią įtaką turi vartotojui, nusprendžiau pasitelkti tyrimą, kuris padėtų išsiaiškinti pirkėjo nuomonę apie perpozicionavimą kaip veiksnį rinkoje ir .
Pagrindinė problema, su kuria man teko susidurti rašant darbą šia tema, buvo išsirinkti tinkamiausią literatūrą, kuri taptų pagrindiniu pagalbininku, todėl teko konsultuotis su marketingo, pardavimų ir pozicionavimo konsultantu, kuris man rekomendavo Al Ries ir Jack Trout knygą „Pozicionavimas: kova dėl pirkėjo“. Tai buvo pagrindinė literatūra, kuria rėmiausi rašydama visą kursinį darbą.
Darbo struktūra.
Mano kursinis darbas...
Šį darbą sudaro 6297 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!