Kursiniai darbai

Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas

9.2   (3 atsiliepimai)
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 1 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 2 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 3 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 4 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 5 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 6 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 7 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 8 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 9 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 10 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 11 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 12 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 13 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 14 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 15 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 16 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 17 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 18 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 19 puslapis
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

21 – asis amžius įvardinamas vis tobulėjančiu informacijos amžiumi. Kiekvieną dieną mes susiduriame su naujienomis. Siekiant palengvinti mūsų kasdienybę ir buitį kuriami nauji mechanizmai, ištisos sistemos, o rinką savo ruožtu pasiekia nauji produktai ar paslaugos. Kiekvienas iš jų ten patenka jau turėdamas kūrėjų sugalvotą pavadinimą. Palaipsniui mes susipažįstame su naujuoju produktu ar paslauga, sužinome jų paskirtį, išsiaiškiname visus privalumus ir trūkumus. Čia į pagalbą pasitelkiame reklamą, pažįstamųjų teigiamus, o galbūt neigiamus komentarus apie vieną ar kitą produktą. Dažniausiai į pagalbą pasitelkiami pastarieji, nes atskleidžiami tiek teigiami, tiek neigiami produkto ar paslaugos aspektai, o reklama įvardina tik teigiamus, todėl potencialūs būsimieji pirkėjai nelinkę tikėti viskuo, ką pamato ar išgirsta reklaminėse žinutėse.
Dažniausiai nutinka taip, kad išbandę vieną ar kitą produktą ir supratę, jog jis mums patinka, liekame jam ištikimi ilgainiui. Pirkėjas liaujasi domėjąsis jo mėgstamo produkto pakaitalais, kitos įmonės naujovėmis ir tampa lojaliu vieno ar kelių prekinių ženklų pirkėju.
Tačiau kartais nutinka tai, kas apverčia pirkėjo lojalumą „aukštyn kojomis“. Mėgstamą prekinį ženklą pakeičia kitas.
Šio darbo tikslas yra išsiaiškinti kas lemia prekės ženklų perpozicionavimą ir keitimą. Darbo problema - kokią įtaką vartotojui bei jo lojalumui perkant prekę turi šis veiksnys rinkoje.
Kursinio darbo uždavinys – susipažinti su vykdomu prekės ženklų perpozicionavimu Lietuvos rinkoje, sužinoti vartotojų nuomonę šiuo klausimu.
Darbui rašyti pasirinkau visiems gerai žinomą „Barclay“ cigarečių prekinio ženklo pakeitimą į „Kent“ pavyzdį. Tai buvo naujiena sukėlusi daugybę prieštaringų minčių pirkėjų tarpe.
Kadangi prekinio ženklo keitimas didžiausią įtaką turi vartotojui, nusprendžiau pasitelkti tyrimą, kuris padėtų išsiaiškinti pirkėjo nuomonę apie perpozicionavimą kaip veiksnį rinkoje ir .
Pagrindinė problema, su kuria man teko susidurti rašant darbą šia tema, buvo išsirinkti tinkamiausią literatūrą, kuri taptų pagrindiniu pagalbininku, todėl teko konsultuotis su marketingo, pardavimų ir pozicionavimo konsultantu, kuris man rekomendavo Al Ries ir Jack Trout knygą „Pozicionavimas: kova dėl pirkėjo“. Tai buvo pagrindinė literatūra, kuria rėmiausi rašydama visą kursinį darbą.
Darbo struktūra.
Mano kursinis darbas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6297 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. POZICIONAVIMAS 4
  • 1.1 Pozicionavimas rinkoje 4
  • 1.2 Prekių pozicionavimas 4
  • 1.3 Pozicionavimas pagal vertę 4
  • 1.4 Fokusavimas 4
  • 1.5 Prekinio ženklo galia 4
  • 1.6 Įvaizdis, kurį galima įkvėpti 4
  • 1.7 Pozicionavimo strategijos 4
  • 2. PERPOZICIONAVIMAS 4
  • 3. „BARCLAY“ PREKINIO ŽENKLO PERPOZICIONAVIMAS 4
  • 4. TYRIMO DUOMENŲ APIBENDRINIMAS 4
  • IŠVADOS 4
  • SUMMARY 4
  • Literatūros sąrašas 4

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (6297 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 26 psl., (6297 ž.)
  • Word failas 219 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Prekės ženklu pažymėtos prekės arba paslaugos reklamos kampanijos analizė

Prekės ženklu pažymėtos prekės arba paslaugos reklamos kampanijos analizė Rinkodara Peržiūrėti darbą

Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas ir valdymas: "Coca-Cola"

Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas ir valdymas: "Coca-Cola" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Prekės ženklų palyginimas: "Pepsi" ir "Coca-Cola"

Prekės ženklų palyginimas: "Pepsi" ir "Coca-Cola" Rinkodara Peržiūrėti darbą

„Belgian šokoladas“ produkto įvedimas į rinką ir prekės ženklo produkto įvedimo į rinką komunikacijos kompleksas

„Belgian šokoladas“ produkto įvedimas į rinką ir prekės ženklo produkto įvedimo į rinką komunikacijos kompleksas Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt