Šiuolaikinėmis konkurencijos sąlygomis įmonė, siekdamos sėkmingos veiklos, turi mokėti valdyti didėlės apimties komercinę informaciją, suprasti ir analizuoti rinkoje vykstančius procesus. Tiek pradedant verslą, tiek jį vykdant, plečiant, keičiant strategiją, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios rinkos kaitos tendencijos. Šios informacijos turėjimas - padės išvengti reikšmingų klaidų.
Rinkos tyrimai – tai galimybė gauti išsamią ir patikimą informaciją apie prekių bei paslaugų pasiūlą bei paklausą rinkoje, konkurentus, kainas, populiariausias ir veiksmingiausias marketingo priemones. Svarbu pabrėžti, kad rinkos tyrimas viena iš veiksmingiausių priemonių, padedančių įvertinti pasirinktos verslo idėjos realumą bei pradėto verslo perspektyvas.
Pagrindinis aspektas nulėmęs mūsų apsisprendimą pasirinkti šią temą – tai, kad per praėjusius 15 metų Lietuvos Respublikoje įvyko svarbių tiek ekonomių, tiek politinių, įvykių, nulėmusių Lietuvos verslininkų tapimą lygiaverčiais konkurentais, išsivysčiusių užsienio valstybių verslininkams, todėl rinkos tyrimai mums, kaip būsimiems, verslininkams, yra svarbūs. Svarbu suvokti rinkos tyrimų naudą ir būtinumą, norint konkuruoti ne tik su Lietuvos verslininkais, bet ir su užsienio.
Šio darbo tikslas – susipažinti ir kiek įmanoma labiau įsigilinti į rinkos tyrimų procesą, metodus, perprasti rinkos tyrimų naudą ir būtinumą, minimaliai pažvelgti į rinkos praktinę pusę.
Kadangi skirtingoms paslaugoms ir prekėms reikalingi skirtingi tyrimo metodai, tai savo kursiniame darbe mes aptarėme rinkos tyrimo metodus: apklausą, stebėjimą ir eksperimentą.
Pirmame skyriuje aptariama rinkos tyrimų sąvoka, nauda, istorinės ištakos, veiksniai nulėmę rinkos tyrimų atsiradimą.
Rašydami kursinį turėjome galimybę susipažinti plačiau su teorinę rinkos tyrimų puse, taip pat teko pabendraut su žmonėmis, kurie dalyvauja rinkos tyrimų procese.
Rinkos tyrimai – svarbiausia marketingo tyrimo kryptis, apimanti rinkos segmentavimą, rinkos duomenų rinkimą ir analizę, prekės padėties rinkoje nustatymą bei pirkėjų studijavimą apskritai.
Kalbant apie rinkos tyrimus labai svarbu suprasti ir sąvokos „rinka“, objekto, kurį tyriame, reikšmę. Rinka – tai visuma esamų ir potencialių pirkėjų, siekiančių patenkinti savo poreikius, pakeičiant ką nors vertingą (pinigai) su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais. Išskiriami šie rinkos tipai : vartojimo prekių (perka...
Šį darbą sudaro 9396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!