Kaunas 2006
ĮVADAS
Logistika – praktinės ir mokslinės veiklos sritis, apimanti įvairius materialių srautų, ypač plataus vartojimo prekių, judėjimo, prekybinės veiklos organizacinių procesų klausimus. Apie ketvirtadalį visų prekybos sąnaudų sudaro logistinių operacijų išlaidos. Dėl to joms skiriamas vis didesnis dėmesys, nes čia glūdi šios ūkio šakos, atskirų įmonių efektyvios ir pelningos veiklos rezervai, konkurencijos sėkmė.
Logistika yra dviejų ir daugiau veiklų tarpusavio sąveika, kurių tikslai yra žaliavų, materialinių resursų ir produkcijos planavimas, gamyba, kontrolė ir efektyvaus judėjimo iš gamybos taško į vartojimo tašką užtikrinimas.
Logistikos nagrinėjimas šiame darbe vykdomas dviem aspektais: teoriniu ir praktiniu. Praktiniam nagrinėjimui pasirinkta individuali A. Stankevičiaus įmonė, įsikūrusi Kauno mieste. Ji pasirinkta visų pirma dėl tos priežasties, kad prekiauja tiek maisto, tiek ne maisto prekėmis, todėl analizė parduotuvės logistikos aspektu šiuo atveju darosi objektyvesnė.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti parduotuvių logistikos ypatumus.
Darbo objektas – smulkių parduotuvių logistika.
Uždaviniai:
• Išnagrinėti logistikos ir prekybos logistikos sampratą;
• Aptarti prekybos logistikos prekių judėjimo sistemą ir jos svarbiausius etapus;
• Išnagrinėti parduotuvių logistikos proceso sudedamąsias dalis;
• Išnagrinėti prekių paruošimo pardavimui pagrindines operacijas;
• Pateikti smulkios parduotuvės (A. Stankevičiaus individualios įmonės) logistikos esminius aspektus.
Praktinė darbo dalis derinama kartu su teorija, kuri pateikiama lygiagrečiai su analizuojamais teoriniais faktais. Darbe iš esmės remtasi tokiais autoriais, kaip V. Čaplikas (1997), A. Garalis (2004, 2005), R. Minalga (2001), R. Palšaitis (2005) ir kitais.
1. ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA
Prekybos įmonę galima apibūdinti, kaip ūkinį subjektą, kuris savo vardu, savo sąskaita ir rizika perka prekes tam, kad jas pardavus gautų pelną. Būtent toks ir yra A. Stankevičiaus individualios (personalinės) įmonės, įsikūrusios Kauuno mieste, tikslas – gauti pelną. Gauto pelno dydžiui turėti įtakos gali ir tai, kokį įmonės tipą pasirinko savininkas.
A. Pajuodis (1995) savo leidinyje teigia, kad „bet kurioje ekonomiškai išsivysčiusioje šalyje pasitaikančios prekybos įmonių tipus galima sujungti į tokias grupes:
• mišrių prekių parduotuvės;
• specializuotos parduotuvės;
• universalinės parduotuvės ir prekybos namai;
• supermarketai ir kitos savitarnos principu dirbančios didelės parduotuvės;
• pigesnių...
Šį darbą sudaro 5197 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!