Referatai

Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai

9.2   (2 atsiliepimai)
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 1 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 2 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 3 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 4 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 5 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 6 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 7 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 8 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 9 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 10 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 11 puslapis
Paklausa kaip rinkos kategorija, paklausos kreivė ir dėsnis, faktoriai turintys įtakos paklausai 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Rinka – tai erdvė, kurioje vyksta prekių ir paslaugų mainai, prekybiniai ryšiai tarp pardavėjų ir pirkėjų, o pastarųjų sprendimai formuoja pasiūlą ir paklausą bei jų tarpusavio priklausomybę.
Terminas „rinka“ pirmiausia reiškia vietą, kurioje prekės būdavo perkamos ir parduodamos. Tačiau rinka yra suprantama ne kaip turgavietė, o kaip sudėtingas ekonominis reiškinys, kuris apima visus ekonominius ryšius tarp pirkėjų ir pardavėjų bei įvairias organizacijas, kurios padeda prekės pirkėjui ir pardavėjui susisiekti vienam su kitu. Rinkoje pirkėjas sprendžia kiek jis nori ir gali mokėti už prekę ar paslaugą, priklausomai nuo jos naudingumo, o pardavėjas – už kokią kainą jam apsimoka gaminti ir parduoti prekę.
Rinkos dėsnius lengviau suprasti, nagrinėjant idealų rinkos modulį. Idealios rinkos subjektai yra individualus pirkėjas ir individualus pardavėjas arba vartotojas ir gamintojas. Pirkėjas ir pardavėjas yra dvi rinkoje veikiančios jėgos. Pirkėjas, kaip veikianti jėga, formuoja rinkos paklausą, o pardavėjas – rinkos pasiūlą.
Paklausa pasireiškia pirkėjo siekimu įsigyti konkrečią prekę ar paslaugą. Tačiau jei pirkėjas nori tik tos prekės, bet neturi pakankamai pinigų, jo noras nėra paklausa. Vadinasi, paklausą galime apibrėžti kaip troškimą arba poreikį, egzistuojantį drauge su pasiruošimu ir galėjimu užmokėti už tai, ko norime.
Kiekvienas pirkėjas žino, kad perkamos prekės kiekis visų pirma priklauso nuo kainos: kuo aukštesnė kaina, tuo mažiau prekių pirkėjas gali įsigyti, ir atvirkščiai, kuo mažesnė kaina, tuo daugiau prekių pirkėjas gali pirkti, kitoms sąlygoms esant nekintamomis ( pajamoms, poreikiams, madai it kt.). Vadinasi, paklausa suprantama ne kaip fiksuotos perkamos prekės kiekis, o kaip kiekis, kurį sąlygoja tos prekės kaina. Kainos ir kiekio ryšys rodo, ar prekė bus perkama.
Akivaizdu, kad pirkėjų ir pardavėjų požiūriai į kainas nėra vienodi. Aukštos kainos mažina parduodamų prekių kiekius ir skatina pirkėjus rinktis alternatyvius produktus už žemesnę kainą, bet ta pati aukšta kaina skatina pardavėjus gaminti ir stengtis parduoti kuo daugiau prekių. Taigi, kuo aukštesnė kaina, tuo didesnė pasiūla.
Dabar pabandysime išsiaiškinti ir panagrinėti faktorius, darančius...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2586 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA3
  • TEORINĖ DALIS.4
  • 1.Paklausa..4
  • 1.1. Paklausos dėsnis ir jos kreivė.4
  • 1.2. Paklausos veiksniai .4
  • 1.3. Rinkos paklausa 6
  • 1.4. Paklausos elastingumas .6
  • 2. Faktoriai, lemiantys paklausą 9
  • IŠVADOS10
  • LITERATŪRA..11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2586 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos referatas
  • 12 psl., (2586 ž.)
  • Word failas 180 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt