Nėra paprasta suskirstyti charakteristikų įvairovę atsižvelgiant į jų funkcijas. Kaip jau buvo minėta anksčiau yra skirtumas tarp pardavimo pakavimų ir transportavimo pakavimų. Šios pakavimo rūšys irgi atskleidžia pakavimo charakteristikų įvairovę. Čia žodis “charakteristikos” apibūdinamas atskirų pakavimo metodų, naudojant tam tikras pakavimo medžiagas, charakteristikomis. Atskiri požymiai gali būti vertingi įvairiomis funkcijomis. Pavyzdžiui, pakavimo materijų tvirtumas tarnauja produktų apsaugojimui bei krovinio pervežimui, kai vienetai yra sudėti vienas ant kito. Atskira pakavimo forma turi būti pasirenkama atsižvelgiant į galimas reikalingas funkcijas ir kitas pakavimo charakteristikas. Pakavimas gali turėti įvairių funkcijų.
• apsauga nuo vagysčių, aplinkos ir kitų sąlygų, su kuriomis susiduriama produktus transportuojant, saugant ir perkraunant.
Parduotuvėje galima pastebėti įvairiausių, spalvingų naujų prekių pristatymo pirkėjui būdų.Tačiau tai yra tik įpakavimas, kuris pritraukia mūsų dėmesį, bet ne produktai. Marketingo, komercijos, reklamos darbuotojai į pakavimą žiūri kaip į svarbų reklaminį procesą, priemonę. Kai įpakavimas yra naudojamas reklaminiams tikslams yra svarbi produkto įpakavimo medžiaga, spalva, forma. Jeigu norima sukurti spalvingą paveikslą, įpakavimo medžiaga turi būti nepermatoma ir reikiamo storumo bei paviršiaus tinkamumo nudažyto įvairiomis spalvomis.
Pakavimas gali tarnauti kaip informacijos perteikimas. Ant jo gali būti pateikiama informacija apie gamintoją, produkto tipą, indikacijos kaip ir kada vartoti tą produktą bei instrukcija apie atskiras produkto savybes,sudėtines dalis. Žvelgiant iš paskirstymo kanalo pusės, tai gali būti informacija apie pristatymo vietą, priežiūros sąlygas, nurodomas turinys ir t.t.
Tol, kol informaciją pirkėjui suteikiančiu pakavimu yra domimasi, reikalavimai šiam pakavimui keliami daugiau ar mažiau panašūs į reikalavimus, keliamus reklaminiam pakavimui. Be to įpakavimo forma neturi užgožti informacijos, kuri turi būti aiškiai matoma. Instrukcija bei kita informacija ant sriubos pakelio yra labai geras to pavyzdys.
Šie punktai yra taip pat svarbūs informacijai, naudojami paskirstymo etape, kai yra naudojami tokie žymėjimai: “laikyti vertikaliai”, “elgtis atsargiai” (nemėtyti); “dūžtantys”; gavėjo pavadinimas ir adresas; gaminių skaičius dėžėje ir pan. Šie užrašai turi būti aiškiai matomi, nors jie ir nėra reklaminiai. Kai kokia...
Šį darbą sudaro 1555 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!