Referatai

Pac-Man žaidimo kūrimas

10   (1 atsiliepimai)
Pac-Man žaidimo kūrimas 1 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 2 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 3 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 4 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 5 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 6 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 7 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 8 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 9 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 10 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 11 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 12 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 13 puslapis
Pac-Man žaidimo kūrimas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 

Įvadas

Darbo tikslas yra sukurti Python programą, kuri yra žaidimas paremtas Space shooter ir Pac-Man tematika ir kurtas naudojant ,,Pygame“ biblioteką.

Projekto uždaviniai:

  1. Sugalvoti projekto idėją.

  2. Išanalizuoti žaidimo struktūrą.

  3. Parašyti žaidimo kodą.

  4. Aprašyti projektą

  1. PROJEKTO APRAŠYMAS

    1. Projekto idėja

Pirmoji žaidimo idėja buvo atkurti 1980 m. Pac-Man žaidimą. Žaidimo esmė yra surinkti visus labirinte esančius taškelius, kol pagrindinį veikėją gaudo vaiduokliai. Jeigu veikėjas surenka visus taškelius, jis patenka į kitą lygį. Jei Pac-Man paliečia vaiduoklis, jis praranda gyvybę.

Pradėjus programuoti žaidimą buvo nesunku sukurti veikeją ir jo valdymą, bet pradėjus kurti priešus buvo susidurta su problemomis. Bandant kurti algoritmą priešų judėjimui, kuris vyko pagal planą kaip turi judėti vaiduokliai. Vaiduokliai negali sustoti, negali apsisukti nebent atsitrenkia į kliūtį ir neagali judėti kartu viena krypti vienas paskui kitą. Problema atsirado su grafiniu labirinto atvaizdavimu. Dėl didelio klaidų skaičiaus ir tvarkymo, Pac-Man žaidimas pradėjo keistis į Asteriods žaidimą. Atsiradus asteroids idėjai ji susijungė su Pac-Man. Pac-Man galėjo šaudyti į priešus ir taip rinkti taškus. Priešų judėjimas supaprastėjo ir labirinto nebeliko.

1.2. Python ir Pygame

„Python“ programavimo kalba yra viena iš populiariausių ir aukšto lygio programavimo kalbų pasaulyje. Jos sintaksė yra gana paprasta, todėl ji tampa patraukli ne tik patyrusiems programuotojams, bet ir naujokams. Nepaisant aukšto lygio sudėtingumo, „Python“ taip pat pasižymi paprastumu ir lengvu mokymosi procesu. Dažniausiai Python yra naudojama mašininio mokymo modelius, kurti tinklapius ir programamuoti programinę įrangą. Python buvo sukurtas kaip hobis. Guido Van Rossum galvojo apie projekta, kad jį užimtu per kalėdas.

Pygame yra python biblioteka skirta kurti žaidimus ir kitas grafinį turinį turinčias programas. Ši biblioteka paremta SDL, kuri leidžia suteikti įvairias funkcijas, kurti grafiką, garsą, ir kitus įvairius žaidimo elementus. Pagrindinės funkcijos yra:

1. Grafikos valdymas

2. Garso valdymas

3. Vartotojo įvesties valdymas

4. Fizikos valdymas

5.Įvykių valdymas

  1. Žaidimo KODAS

pav. 1 Veikejo kūrimas

2 .1. Veikėjo, kulkos priešų kūrimas

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1941 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 4
  • 1. PROJEKTO APRAŠYMAS 5
  • 1.1 Projekto idėja 5
  • 1.2. Python ir Pygame 5
  • 2. ŽAIDIMO KODAS 6
  • 2.1. Veikėjo, kulkos priešų kūrimas 6
  • 2.2. Žaidimo lango kūrimas ir objektų iniciavimas 9
  • 2.3. Pygame žaidimo logika 10
  • 2.4. Biblioteka ir pagrindiniai parametrai bei objektai 13
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 15
  • Paveikslėlių Turinys
  • pav. 1 Veikejo kūrimas 6
  • pav. 2 Priešo kūrimas 7
  • pav. 3 Kulkos kūrimas 8
  • pav. 4 Žaidimo langas 9
  • pav. 5 Šaudymas 10
  • pav. 6 Update 11
  • pav. 7 Pacman mirtis 11
  • pav. 8 Kulkos 12
  • pav. 9 Biblioteka ir parametrai 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
16 psl., (1941 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 16 psl., (1941 ž.)
  • Word failas 292 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt