Įvadas
Darbo tikslas yra sukurti Python programą, kuri yra žaidimas paremtas Space shooter ir Pac-Man tematika ir kurtas naudojant ,,Pygame“ biblioteką.
Projekto uždaviniai:
Sugalvoti projekto idėją.
Išanalizuoti žaidimo struktūrą.
Parašyti žaidimo kodą.
Aprašyti projektą
PROJEKTO APRAŠYMAS
Projekto idėja
Pirmoji žaidimo idėja buvo atkurti 1980 m. Pac-Man žaidimą. Žaidimo esmė yra surinkti visus labirinte esančius taškelius, kol pagrindinį veikėją gaudo vaiduokliai. Jeigu veikėjas surenka visus taškelius, jis patenka į kitą lygį. Jei Pac-Man paliečia vaiduoklis, jis praranda gyvybę.
Pradėjus programuoti žaidimą buvo nesunku sukurti veikeją ir jo valdymą, bet pradėjus kurti priešus buvo susidurta su problemomis. Bandant kurti algoritmą priešų judėjimui, kuris vyko pagal planą kaip turi judėti vaiduokliai. Vaiduokliai negali sustoti, negali apsisukti nebent atsitrenkia į kliūtį ir neagali judėti kartu viena krypti vienas paskui kitą. Problema atsirado su grafiniu labirinto atvaizdavimu. Dėl didelio klaidų skaičiaus ir tvarkymo, Pac-Man žaidimas pradėjo keistis į Asteriods žaidimą. Atsiradus asteroids idėjai ji susijungė su Pac-Man. Pac-Man galėjo šaudyti į priešus ir taip rinkti taškus. Priešų judėjimas supaprastėjo ir labirinto nebeliko.
1.2. Python ir Pygame
„Python“ programavimo kalba yra viena iš populiariausių ir aukšto lygio programavimo kalbų pasaulyje. Jos sintaksė yra gana paprasta, todėl ji tampa patraukli ne tik patyrusiems programuotojams, bet ir naujokams. Nepaisant aukšto lygio sudėtingumo, „Python“ taip pat pasižymi paprastumu ir lengvu mokymosi procesu. Dažniausiai Python yra naudojama mašininio mokymo modelius, kurti tinklapius ir programamuoti programinę įrangą. Python buvo sukurtas kaip hobis. Guido Van Rossum galvojo apie projekta, kad jį užimtu per kalėdas.
Pygame yra python biblioteka skirta kurti žaidimus ir kitas grafinį turinį turinčias programas. Ši biblioteka paremta SDL, kuri leidžia suteikti įvairias funkcijas, kurti grafiką, garsą, ir kitus įvairius žaidimo elementus. Pagrindinės funkcijos yra:
1. Grafikos valdymas
2. Garso valdymas
3. Vartotojo įvesties valdymas
4. Fizikos valdymas
5.Įvykių valdymas
Žaidimo KODAS
pav. 1 Veikejo kūrimas
2 .1. Veikėjo, kulkos priešų kūrimas
Šį darbą sudaro 1941 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!