Susidūrus šiuolaikinei visuomenei su nuolat didėjančiu nedarbu, valstybės vis didesnį vaidmenį skiria efektyvių priemonių ieškojimams šiai problemai spręsti.
• kitos su darbo ieškojimu susijusios paslaugos, kurias nustato kompetentinga valdžios įstaiga, pasitarusi su dauguma darbdavius ir darbuotojus atstovaujančių organizacijų.
Visuomenės informuotumas apie valstybinių įdarbinimo tarnybų veiklą Lietuvoje didelis, o tuo tarpu apie privačių įdarbinimo tarnybų veiklą, išskyrus, kad pastarosios egzistuoja ir teikia įdarbinimo tarpininkavimo paslaugas, daugiau nieko nežinoma. Taip pat ir kompetentingos valdžios institucijos, atsakingos už darbo rinkos politikos formulavimą bei kontrolę, apie privačių įdarbinimo tarnybų, tarpininkaujančių įdarbinant Lietuvoje, veiklą, negauna jokios ataskaitos, kadangi jos neįpareigotos teikti informaciją apie įgyvendintą veiklą. Tarpininkaujančios įdarbinimui užsienyje teikia bendro pobūdžio informaciją apie teikiamas tarpininkavimo paslaugas, tačiau detalesnė informaciją apie jų veiklą neskelbiama. Dar mažiau žinoma apie užsienio valstybių patirtį bei numatomą strateginę kryptį, sąlygojančią būtent privačių įdarbinimo tarnybų veiklą.
Todėl siekiant didinti užimtumo galimybes, labai svarbu išanalizuoti įdarbinimo tarnybų veiklos principus, tobulinimo galimybes, bendradarbiavimo tarp valstybinių ir privačių įdarbinimo tarnybų reikšmę.
Darbo tikslas – ištirti įdarbinimo tarnybų (valstybinių ir privačių) veiklos teisinį reguliavimo ypatumus bei jo tobulinimo galimybes Europos šalyse, išanalizuoti Lietuvos įdarbinimo tarnybų veiklą ir rezultatus ir parengti pasiūlymus jos plėtojimui bei tobulinimui.
Darbo uždaviniai.
1. Išanalizuoti pagrindinius tarptautinių dokumentų nuostatos, reglamentuojančios įdarbinimo tarnybų veiklą.
2. Apibrėžti kaip teisiškai vystoma Lietuvos darbo biržos bei privačių įdarbinimo tarnybų veikla.
3. Kokie įdarbinimo tarnybų teisinio reguliavimo veiklos rezultatai bei pasekmės.
4. Kokia įdarbinimo teisinio reguliavimo tarnybų veiklos patirtis užsienio šalyse, numatomos tendencijos, prognozės bei tobulinimo galimybės galėtų būti aktualios Lietuvai.
Darbe pabrėžiama, kad valstybinės ir privačios įdarbinimo tarnybos teikia skirtingas paslaugas ir savo veikla papildo viena kitą, taip pat atkreipiamas dėmesys į nepakankamą privačių įdarbinimo paslaugų reglamentavimą.
1. Nedarbo mažinimo strategijos įgyvendinimo teoriniai aspektai
1.1.Gyventojų užimtumo samprata
Daug transformacijų įvykdyta pramonės valdyme iki į žmonių išteklius orientuotos produktyvumo didinimo programos pasirodymo dešimtajame dešimtmetyje. Ši programa susiformavo apjungus visas vadovavimo žinias. Programa apjungia darbą su mažiausiais praradimais, lyderiavimą veiksmą...
Šį darbą sudaro 20369 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!