Įvairiausioms prekėms reklamuoti įmonės renkasi: seksualios, gražios, dėmesį pritraukiančios moters tipažą. Norėdami pritraukti vartotojus jie kartais pamiršta, kad siūloma tam tikras produktas, o ne reklamos aktorius. Prekės savybės neakcentuojamos, tai tarsi lieka antrame plane, nors turėtų būti atvirkščiai.
Reklamos esmė - padaryti didesnę apyvartą, pasipelnyti. Na, o ką daryti klientui, kuris nupirkęs tam tikrą produktą negauna to, ko tikisi. Tiksliau, kas buvo pažadėta reklamoje? Jis netampa panašus į reklamos personažus ir nusivilia. Arba nepatiria tam tikrų pojūčių, kurie akcentuojami.
Ar šis vartotojas dar kartą nusipirks šį produktą? Ko gero ne, nes kaip sakoma – „Į tą pačią upę dusyk neįbrisi, jei ji per gili...“.
Grįžkime prie moters, kuri daugeliui tampa grožio etalonu, optimaliu objektu pristatyti prekę. Daugumos reklamų kūrybinė mintis visiškai neturi ryšio su produktu, pavyzdžiui: gražios, patrauklios moters siluetas ir mėsos gaminiai su prierašu - „... kai norisi mėsos...“ . Nejaugi moteris ir mėsa yra tas pats? Dabar visuomenėje tapo įprasta, kad naujausius automobilių modelius pristato merginos, kurios dėvi mini bikinius ir glaustosi prie nublizgito automobilio. O tuo metu automobilius gaminančios kompanijos atstovas pristato naująjį gaminį vartotojams. Na, moteris ir automobilis turi ne itin daug semantiškų panašumų. Tai tiesiog žaidžiama seksualinėmis fantazijomis, iškylančiomis vyrų galvoje. Orientuojamasi į homogeninę rinką – vyriškąją.
Pastebima globalinė tendencija, kad visuomenėje moteris tampa sėkmingos prekybos ir reklamos garantu. Sureikšmintas seksualumas stumia nusistovėjusias vertybes į šalį – moters kūnas tampa kultu. Labiausiai glumina, kad kuo garsiau kalbama apie moterų teises ir visapusišką lygybę, tuo labiau moters paveikslas reklamoje tampa daiktiškas, nyksta socialinės-kultūrinės funkcijos.
Reklamose užkoduotos žinutės interpretuojamos neteisingai iškreipia moterų pasąmonė.
Reklama turėtų suteikti estetinį vaizdą.
Mūsų akį patraukė, ir pasirodo ne tik mūsų, UAB „Trivilita“ čiužinių reklama, kurioje daili ir gundanti mergina „kviečia“ išbandyti čiužinį. reklaminio stendo užrašas nurodo čiužinio paskirtį, kurioje iš šrifto dydžio galima suprasti, kuri yra svarbesnė. Čiužiniai ir pailsėjimas tarsi nublokštas į antrą planą išryškinama pamylėjimo idėja,...
Šį darbą sudaro 835 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!