d) pagrindines nedarbo priežastis.
Mikroekonomika nagrinėja pagrindinių ekonomiką sudarančių elementų – individualių vartotojų, įmonių (firmų) ir kitų – elgseną, kaip šių elementų sąveika veikia kainas, gamybos technologijas ir uždarbį. Makroekonominiai rodikliai įdomūs valdžios struktūroms.
b) tiek pardavimo apimtis, tiek kaina mažėja;
c) pardavimo apimtis gali didėti arba mažėti, o kaina mažėja;
d) pardavimo apimtis didėja, o kaina gali didėti arba mažėti;
e) pardavimo apimtis didėja, o kaina mažėja.
Pasiūla didinama kainai padidėjus, dėl tos pačios priežasties, prekei pabrangus, jos paklausa sumažėja. Jei prekė neturi artimų pakaitalų arba yra pirmo būtinumo jos pardavimo apimtys nemažės, tačiau jei prekė normali jos pardavimo apimtys mažės.
3. Tarkime, kad jūs esate degalinės vadovas. Ekonometriniais skaičiavimais užsiimanti firma apskaičiuoja, kad benzino paklausos elastingumo kainai koeficientas yra 0,78. Jeigu benzino kainą padidinsite 10 %, galite tikėtis, kad:
a) benzino pardavimo apimtis sumažės 7,8 %;
b) bendrosios pajamos, gautos pardavus benziną, sumažės;
c) benzino pardavimo apimtis sumažės mažiau negu 7,8 %;
d) benzino pardavimo apimtis padidės 7,8 %, o bendrosios pajamos padidės daugiau negu 7,8 %.
Ed=;Ed=0,78; 0,78==; x=0,78*0,1=0,078*100% ;x=7,8%
4. Jautienos vartojimo nesumažina:
a) jautienos kainos padidėjimas;
b) avienos kainos padidėjimas;
c) sumažėjęs noras valgyti jautieną;
d) asmeninių pajamų sumažėjimas.
Avienos kainos padidėjimas galėtų jautienos vartojimą padidinti, jei šie produktai būtų vartojamai kaip pakaitalai, bet nesumažinti.
5. Ribinis produktas lygus:
a) bendrojo produkto pokyčiui, pasamdžius vieną papildomą darbuotoją;
b) bendrųjų pajamų pokyčiui, pasamdžius vieną papildomą darbuotoją;
c) bendrųjų kaštų pokyčiui, pasamdžius vieną papildomą darbuotoją;
d) bendrojo produkto ir samdomų darbuotojų skaičiaus santykiui.
MP=∆ čia MP-ribinis produktas, ∆TP-bendrojo produkto pokytis, ∆L-kintamojo veiksnio sąnaudų pokytis (1 vnt.)
2 užduotis. AR TEISINGI TOKIE TEIGINIAI?
Eil. Nr.
Teiginys
T/N
1.
Ekonomikos augimas yra vienas iš pagrindinių makroekonomikos dalių.
( Makroekonomika (taip pat makroekonomija) – ekonomikos mokslo šaka, kurios pagrindinės tyrimų kryptys yra nedarbas, infliacija, užimtumas, bendras nacionalinis produktas, bendras vidaus produktas.)
T
2.
Produkto kaina yra vienintelis veiksnys, galintis pakeisti paklausą. (Produkto paklausa gali pasikeisti dėl šių veiksnių vartotojų pajamų ir jų paskirstymo, kitų prekių kainų, vartotojų skonio ir mados, gyventojų skaičiaus, vartotojų optimizmo...
Šį darbą sudaro 1266 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!