Darbą atlikoVV6/1 gr.stud.
Šiandien dauguma Lietuvos įmonių patiria nuolat stiprėjantį konkurencinį spaudimą, tiek iš vietinių, tiek iš tarptautinių konkurentų. Konkurencijos stiprėjimas vyksta dėl globalinės ekonomikos poveikio bei greitos technologijų plėtros.
Šių veiksnių poveikį ypač sustiprina spartūs Lietuvos integravimosi į Europos Sąjungą bei pasaulines prekybos struktūras žingsniai. Akivaizdu, jog dalis Lietuvos įmonių neatlaiko konkurencinės kovos ir yra priverstos užleisti pozicijas arba visai pasitraukti iš rinkos.
Viena stambesnių eksporto srityje yra medienos pramonė. Ji yra labai universali ir didesne dalimi vietinė žaliava. Tikėtina, kad jos ištekliai ateityje dar didės. Medienos produkciją gaminanti pramonė taip pat labai įvairi įmonių dydžiu, technologine įranga, produkcija ir jos paskirtimi.
Šiame darbe bus pateikiamas šios pramonės apibūdinimas, bus supažindinama su situacija Lietuvoje ir užsienio rinkose, sudarytas naudojantis oficialiosios statistikos šaltiniais, o taip pat įmonių informacija. Kartu pateikiami kai kurie dabartinės būklės ir ateities perspektyvų vertinimai.
LIETUVOS RINKOS ANALIZĖ
Nepaliaujamai didėjanti konkurencija pasaulio rinkose verčia įvairių šalių gamintojus imtis visų įmanomų priemonių, kad išsilaikytų šioje atkaklioje konkurencinėje kovoje. Ne išimtis čia ir Lietuva.
Lietuvos rinkoje veikiančios įmonės didesniu ar mažesniu mastu susiduria su konkurencija, kurios aštrėjimą vis labiau lemia dalyvių prekybos operacijose skaičiaus augimas. Konkurencijos plėtra spartina jai būdingus procesus: vyksta jos formų ir metodų atsinaujinimas, daugėja naujų technologijų bei prekių, ieškoma naujų pardavimo rinkų, todėl nenuostabu, kad vienas iš pagrindinių šiuolaikinių teorinių tyrinėjimų objektų yra įmonių konkurencija, konkurencinis pranašumas, verslo strategija.
Rinkos ūkyje įmonių konkurencinė aplinka nuolat spartėja. Ekonomikos globalizavimo procesas naikina nacionalinius konkurenciją ribojančius barjerus. Net vietinės rinkos pamažu tampa tarptautinės kitų šalių firmoms įvairiais keliais skverbiantis į jas. Įmonėms, ne tik pasyviai reaguojančioms į konkurentų naujoves ir iniciatyvas, bet ir siekiančioms sudaryti pagrįstą rinkos strategiją, būtina numatyti ir įvertinti konkurencinės aplinkos pokyčius. Tačiau daugeliui Lietuvos įmonių, prisitaikančių prie naujų rinkos sąlygų, tai tampa ypač sudėtingu uždaviniu. Naujai sukurtų rinkodaros padalinių personalui trūksta ne tik praktinės patirties konkuravimo strategijai formuoti, bet ir paprastų teorinių...
Šį darbą sudaro 3166 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!